افتخاری: بعد از  فینال جام حذفی  قرارداد شفر تمدید می شود/  طلب کاران استقلال نگران پولشان نباشند/ برای جذب تیام تهدید شدیم/ نظر نهایی در مورد مجیدی به عهده شفر است

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: فکر می کنم بعد از پایان بازی جام حذفی قرارداد شفر را پس از برگزاری جلسه ای نهایی خواهیم کرد.

سید رضا افتخاری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص تمدید قرارداد شفر با این تیم گفت: از زمانی که شفر به استقلال آمد تمام برنامه ها را با هماهنگی به جلو بردیم . نه من دخالت کردم و نه شفر با تامل هم توانستیم برنامه را تنظیم و تهیه کنیم. در خیلی از مسایل با یکدیگر بحث داشتیم اما به جمع بندی درست رسیدیم. به عنوان مثال جدب بازیکن که ما سوابق بازیکنان را مورد بررسی قراردادیم تا بی گدار به آب نزنیم.در جذب تیام خیلی صبر کردیم حتی تهدید به این شدیم که پنجره نقل و انتقالاتی بسته می شود و با این حال ایستادیم تا به چیزی که می خواهیم برسیم.

وی افزود: نمی توانستیم بازیکن زیادی بگیریم و در آن محدودیتی هم که داشتیم باید تیم را تقویت می کردیم و از طرفی رقیبانمان تا دندان مصلح بودند و نمی توانستیم با آنها در آسیا که در گروه مرگ قرارداشتیم به رقابت بپردازیم.تصمیم گرفتیم یک تیم منسجم و خوب به مسابقات بفرستیم برای رسیدن به این شرایط تلاش زیادی داشتیم اردو های متعددی برگزار کردیم و از همه مهم تر مشکل زمین تمرینمان را برطرف کردیم. جا دارد که از مسوولان صنایع دفاع هم تشکر کنیم که این ورزشگاه را در اختیارمان قراردادند.

افتخاری اظهار داشت: بازیکنان استقلال با غیرت و جنگدگی که داشتند توانستند نتایج مورد دلخواه هوادارانشان را بدست آورند. البته انصافا شفر هم زحمات زیادی کشیده در این مدت و من شاهد بودم. در اردو زمانی که در هتل بودیم شفر با بازیکنان جلسه می گذاشت و بازیکنان را برای بازی آماده می کرد. آرام آرام تیم به تکامل رسید. البته فشردگی بازی باعث شد تا بازیکنان با مصدومیت مواجه شوند و زمان کافی برای بهبودی نداشته باشند.البتهدر فوتبال حرفه ای مصدومیت برای بازیکنان به وجود می آید اما دو موضوع مهم هست که نقش به سزایی در مصدومیت ها دارد.

وی ادامه داد: اولین موضوع بر می گردد به نحوه بدنسازی ابتدای فصل و دوم فشردگی بازی های ابتدای فصل بود جاییکه باید هر چهار روز یکبار بازی می کردیم و عملا فرصت برای بهبود مصدومان وجود نداشت البته قبل از آغاز فصل تدابیر لازم برای کاهش آسیب های اینچنینی را اندیشیده بودیم و در هر پست دو بازیکن آماده را جذب کرده بودیم و از این بابت نگرانی نداشتیم ، البته تلاش کردیم بازیکنانی را جذب کنیم که در سطح استقلال باشند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد بدهی های باشگاه تصریح کرد: در این مدت تلاش کردیم بخشی از بدهی های باشگاه را پرداخت کنیم و متاسفانه اگر بدهی های انباشته شده باشگاه از سال های گذشته نبود شک نکنید امروز استقلال یکی از بهترین تیم ها در سطح اول آسیا محسوب می شد، البته امروز هم تیم خوبی داریم اما در آن صورت می توانستیم تیم بهتری داشته باشیم.

افتخاری ادامه داد: سال گذشته پس از تلاش های فراوانی که کردیم سرانجام موفق شدیم مجوز حرفه ای باشگاه را از AFC اخذ کنیم و بارها هم اعلام کرده ام مابقی افرادی که همچنان از باشگاه طلبکار هستند نگران طلب های خود نباشند چراکه قصد داریم به مرور بدهی های باشگاه را به صورت کامل پرداخت کنیم تا در سال های آینده دیگر شاهد هیچ بدهی از سوی باشگاه استقلال نباشیم. متاسفانه تا زمانیکه بدهی های باشگاه را به صورت کامل پرداخت نکنیم نمی توانیم روی مسائل دیگری از جمله فوتبال پایه و زیرساخت های باشگاه سرمایه گذاری کنیم چراکه تمام آنها برای باشگاه بار مالی را در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در مصاحبه های گذشته هم اعلام کردم که با فرهاد مجیدی در خانه مصطفوی جلسه ای برگزار کردیم و قرار بر این شد تا شفر نظر نهایی اش را اعلام کند.شفر به من گفت که مجیدی درحال حاضر دوره های مربیگری را پشت سرمی گذارد و پس از اتمام این دوره ها در مورد او تصمیم خواهد گرفت.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص زمان تمدید قرارداد شفر گفت: صحبتهایی با اسپانسر انجام داده ایم تا از راه های مختلف پول قرارداد سرمربی تیم را تهییه کنیم.فرصت نکرده ایم تا با شفر صحبت کنیم و فکر می کنم بعد از پایان بازی جام حذفی قرارداد شفر را پس از برگزاری جلسه ای نهایی خواهیم کرد.

خبرنگار: پوریا پورعرب

کد خبر: 935004

وب گردی

وب گردی