نوشاد عالمیان: باید نتیجه قابل توجهی در مسابقات جهانی کسب کنیم

نفر اول تنیس روی میز کشورمان گفت: همه بچه‌ها در آمادگی بسیار خوبی هستند و باید نتیجه قابل توجهی در مسابقات جهانی کسب کنیم.

به گزارش ایسکانیو ز، نوشاد عالمیان در خصوص حضور تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات جهانی اظهارداشت: خوشبختانه شرایط تیم و بچه‌ها بسیار خوب هست و همه با انگیزه هستند. تمرینات خوبی را در تهران و بابل انجام دادیم تا با قدرت بیشتری راهی مسابقات شویم.

وی ادامه داد: تیم‌های خوبی از دسته دو جهانی حضور دارند و کار سختی پیش رو داریم اما با انگیزه‌ای که بچه‌ها دارند باید یک کار قابل توجه در این رقابت‌ها انجام دیم و بتوانیم به دسته یک صعود کنیم.

وی ادامه داد: اسپانیا یکی از تیم‌هایی است که از دسته یک به دو آمده و می‌تواند یکی از حریفان قدرتمند ما محسوب شود.

نفر اول تنیس روی میز کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا این احتمال وجود دارد که پس از مسابقات جهانی راهی لیگ‌های اروپایی شوید، اظهارداشت: مذاکرات ما با تیم‌های آلمان، لهستان و فرانسه ادامه دارد و خودمان پیگیری زیادی می‌کنیم تا ادامه بازی‌هایمان را در اروپا انجام دهیم.

وی در پایان در مورد بالا رفتن رنکینگش عنوان کرد: سیستم امتیازدهی به بازیکنان متفاوت شده و باید حداقل در سال در ۸ مسابقه بین‌المللی حاضر شوید و با بالا رفتن قیمت ارز این موضوع کار را سخت کرده است.

مسابقات جهانی سوئد از ۹ اردیبهشت آغاز می‌شود.

602

کد خبر: 935036

وب گردی

وب گردی