سندیکای بیمه گران هرمزگان در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ بیمه در استان تلاش کند

استاندار هرمزگان خواستار توسعه فرهنگ بیمه شد و گفت: سندیکای بیمه گران استان هرمزگان در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ بیمه در استان تلاش کند.

به گزارش ایسکانیوز، فریدون همتی در نشست با اعضای سندیکای بیمه گران استان هرمزگان با بیان اینکه امروزه یکی از شاخص های توسعه یافتگی کشورها، توسعه صنعت بیمه است، عنوان کرد: اگر فعالان عرصه های مختلف به سمت بیمه روی آورند، آرامش بیشتری در کار و فعالیت خود خواهند داشت.

وی ادامه داد: صنعت بیمه پشتوانه مناسبی برای انسان در برابر حوادث ایجاد می کند و موجب می شود تا افراد پس از حوادث با تکیه بر بیمه به زندگی خود ادامه دهند.

استاندار هرمزگان خواستار توسعه فرهنگ بیمه شد و افزود: سندیکای بیمه گران استان هرمزگان در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ بیمه در استان تلاش کند و نیاز است آثار خوب بیمه برای مردم تشریح و نمایان شود.

همتی تصریح کرد: باید به شکلی گفتمان بیمه در زندگی مردم ترویج یابد که هزینه بیمه در سبد خانوار و یکی از اولویت های آنها قرار گیرد چون بیمه تضمین کننده آینده افراد است.

وی گفت: ترویج گفتمان و فرهنگ بیمه هم به سود مردم و هم سود دولت است و نظام اداری نیز باید به بیمه توجه بیشتری داشته و نسبت به نهادینه سازی آن اقدام کند.

901/900

کد خبر: 935038

وب گردی

وب گردی