جمع بندی من خروج آمریکا از برجام است

امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه پس از سخنرانی شب گذشته در کنگره آمریکا و پیش از آماده شدن برای ترک این کشور در جمع خبرنگاران، به طور ضمنی نسبت به ماندن ایالات متحده در توافق برجام ابراز بدبینی کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از الجزیره، امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه پس از سخنرانی شب گذشته در کنگره آمریکا و پیش از آماده شدن برای ترک این کشور در جمع خبرنگاران، به طور ضمنی نسبت به ماندن ایالات متحده در توافق برجام ابراز بدبینی کرد.

ماکرون اظهار داشت: من نمی‌دانم که تصمیم آمریکا چه خواهد بود اما تحلیل منطقی از اظهارات پرزیدنت ترامپ این باور را به من نمی‌دهد که وی برای ماندن در توافق برجام همه تلاش خود را انجام دهد. رییس جمهوری فرانسه خطاب به خبرنگاران اضافه کرد که البته او از تصمیم آتی دونالد ترامپ اطلاعی ندارد و این فقط تحلیل شخصی اوست و شاید هر کس دیگری هم با مرور مواضع رییس جمهوری آمریکا به همین نتیجه برسد.

امانوئل ماکرون در ادامه تاکید کرد که هدف و ماموریت او تلاش برای متقاعد کردن دونالد ترامپ به کنار نهادن وعده های انتخاباتی و یا تغییر ذهنیت رییس جمهوری آمریکا نیست بلکه هدف یافتن راهی سازنده مبتنی برچند جانبه گرایی است.

کد خبر: 935189

وب گردی

وب گردی