تشکل‌های دانشجویی خاستگاه‌ معرفت و شناخت در دانشگاه‌ها

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: دانشجویان باید زمینه‌ساز رونق فکری، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاه خود شوند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری در جلسه مسئولان تشکل‌های دانشجویی دانشگا‌ه‌ آزاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران از سوی آحاد ملت ایران به پیروزی رسید ولی بدون تردید جوانان تأثیر و نقش بسیار مهمی در ایجاد شور و انگیزه در اقشار مختلف داشتند و در ادامه نیز برای پاسداشت آن جانفشانی کردند و نقش‌آفرینی جوانان این مرز و بوم در جنگ، بی‌بدیل و فراموش‌نشدنی است.

وی خاطرنشان کرد: لزوم برنامه‌ریزی و انجام فعالیت‌های فرهنگی برای جوانان اکنون بر هیچ‌کس پوشیده نیست با لحاظ این دیدگاه که فعالیت فرهنگی امری زودبازده نیست و برای حصول نتیجه مدت زمان طولانی نیاز دارد، هر دانشجو می‌تواند یک نیروی فکری و فرهنگی باشد و در طول مدت زمان تحصیل و پس از آن نیز برای پیشبرد اهداف فرهنگی تلاش کند و ثمرات این فعالیت‌های فرهنگی را برای خود، دیگران و اجتماع به ارمغان بیاورد.

حیدری ادامه داد: بی شک یکی از خاستگاه‌های معرفت و شناخت در دانشگاه‌ها، تشکل‌های دانشجویی است که برای کسب معرفت باید از دیگران کمک بگیرند و مقدمات و ملزومات معرفت و شناخت را فراهم کنند تا اجتماع به مراد و نتیجه مطلوب برسد.

کد خبر: 935190

وب گردی

وب گردی