زیدان: از فرصت‌های‌مان استفاده کردیم/ بدون گلزنی رونالدو هم پیروز می‌شویم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: در این بازی برای هر دو تیم فرصت هایی به وجود آمد ولی در نهایت ما موفق شدیم از فرصت های‌مان بهتر استفاده کنیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شب گذشته (چهارشنبه) از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آره‌نا میزبان رئال مادرید بود و شاگردان زیدان با نتیجه دو بر یک پیروز این دیدار شدند.

زین الدین زیدان، سرمربی رئال پس از این برد ارزشمند گفت: این طبیعت فوتبال است. در این بازی برای هر دو تیم فرصت هایی به وجود آمد ولی در نهایت ما موفق شدیم از فرصت هایمان بهتر استفاده کنیم. ما باید از این عملکردمان در ورزشگاه آلیانس آرنا خوشحال باشیم چون کار آسانی نبود. در دقایق پایانی بازی مشکلاتی برای ما به وجود آمد ولی در نهایت موفق شدیم با نتیجه برد زمین بازی را ترک کنیم.

وی افزود: ما توانایی برد در بازی ها بدون گلزنی کریس را نیز داریم. علی رغم اینکه در این بازی مجبور شدیم ایسکو را به خاطر مصدومیت تعویض کنیم و آسنسیو را به زمین بازی بیاوریم ولی او موفق ظاهر شد و گل دوم تیم را به ثمر رساند.

604

کد خبر: 935208

وب گردی

وب گردی