نشان دسترسی  پذیری معلولان و جانبازان به اماکن عمومی و تجاری اعطا شد

رئیس دبیرخانه ستاد مناسب سازی کشورگفت: با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور در برنامه ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی دولتی که سالانه تحت عنوان جشنواره شهید رجایی صورت می گیرد شاخص دسترس پذیری دستگاهها برای عامه مردم از جمله معلولان و جانبازان تعیین شد. .

به گزارش ایسکانیوز ابراهیم کاظمی مومن سرائی از اعطای نشان دسترس پذیری معلولان و جانبازان به اماکن عمومی و تجاری و تصویب لگوی این ستاد خبر داد گفت: ارزیابی ساختمان های دولتی در قالب برنامه ارزیابی عملکرد سالانه دستگاههای دولتی موسوم به طرح شهید رجایی ،اعطای نشان دسترس پذیری به اماکن عمومی و تجاری و تصویب لگوی ستاد مناسب سازی کشور از اقدامات جاری و در دست اقدام دبیرخانه ستاد مناسب سازی کشوردر سال جدید است.

کاظمی گفت: در حال حاضر کارشناسان دبیرخانه در سراسر کشور مشغول ارزیابی دستگاهها هستند. همچنین در نظر داریم به اماکن عمومی و تجاری در سراسر کشور که قابلیت دسترس پذیری برای معلولان و جانبازان را دارا هستند نشان اعطا شود که با نصب آن برای عموم ،امکان استفاده و تردد معلولان را مشخص شود.

رئیس دبیرخانه ستاد مناسب سازی کشور افزود: با اقداماتی که در سال گذشته در خصوص تعیین لگوی ستاد مناسب سازی صورت پذیرفت پس از فراخوان لگوهای پیشنهادی و داوری آنها توسط خانه طراحان و اخذ مجوز از اداره مربوطه در وزارت فرهنگ، لگوی ستاد مناسب سازی جهت انجام مکاتبات تعیین و تصویب شد تا از این پس تمام مکاتبات مربوطه با لگوی مخصوص ستاد صورت پذیرد.

فارس

700

کد خبر: 935262

وب گردی

وب گردی