دایی: هر بازیکنی برود، بهترش ا می آوریم/ پول طلبکاران را نمی دهند، به خودشان هم می‌گویند مسلمان!

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: خیلی‌های دیگر زحمت می‌کشند که شاید زحماتشان به چشم نیاید ولی مطمئن باشید هر بازیکنی برود، بهترش را می‌آوریم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان باز هم مقابل میکروفون‌های صدا و سیما ننشست و اظهار داشت: از زحماتی که برای یک فصل فوتبال کشیدید تشکر می‌کنم، ما را حلال کنید، فردا بازی آخرمان با پیکان است، تمام سعی ما این است که به پیروزی برسیم، شرایط جدول به گونه‌ای است که پیکان هم دو تیم پایین‌تر به آن چسبیده‌اند و می‌خواهند که ممکن است با برد تیم‌های دیگر شرایط پیکان در جدول تغییر کند. برای همین پیکان با تمام قوا بازی خواهد کرد ولی ما سعی می‌کنیم این بازی را ببریم.

وی افزود: پیکان امسال تیم خوبی است. مربی فهیمی دارد که استاد من بوده، بازی سختی داریم و امیدوارم بهترین بازی را انجام دهیم تا مشکلی پیش نیاید و امیدوارم در این بازی حق به حق‌دار برسد.

وی در مورد اینکه چند درصد از توانتان را در بازی گذشته به کار گرفتید؟ گفت: این درصدها را از کجا می‌آورید؟ ما یک بازی با پیکان داریم. بازی قبل تمام شد و رفت، تمام سعی و تلاشمان را هم کردیم اما توپ‌ها گل نشد. اکنون به بازی آینده فکر می‌کنیم.

دایی در مورد سطح کیفی مسابقات لیگ گفت: مسابقات لیگ امسال خوب برگزار شد. در بالا و پایین جدول هم تب و تاب زیادی وجود داشت. در ۴-۵ هفته آخر لیگ هم بازی‌های خوبی را شاهد بودیم.

وی در مورد حضور تیم ملی در جام جهانی گفت: امیدوارم تیم ملی خودش را برای جام جهانی خوب آماده کند و با بازی‌های تدارکاتی‌ که انجام می‌دهد در جام جهانی حداقل انتظارات هواداران فوتبال را برآورده کند.

علی دایی در ادامه در خصوص اینکه پیشنهاداتی به ۲ بازیکن قلی‌زاده و ترابی برای اینکه در فصل آینده در تیم‌های دیگری بازی کنند، داده شده است یا خیر، گفت: مطمئناً ما اصلاً بحث‌ها توجهی نداریم خیلی‌ها گفتند قلی‌زاده پنالتی را از دست داد بخاطر استقلال بود اما باید بگویم قلی‌زاده بهترین بازیکن ما در این فصل بود. خیلی از بازیکنان بزرگ پنالتی را از دست می‌دهند و این طبیعی است. ترابی هم به هیچ عنوان از تیم ما جدا نخواهد شد چرا که با ما قرارداد دارد اما قلی‌زاده قراردادش تمام شده و اگر بخواهد در ایران باشد، مطمئناً در سایپا بازی خواهد کرد.

وی در ادامه در خصوص اینکه آیا فصل بعد با سایپا ادامه خواهید داد با توجه به اینکه جزء تیم‌هایی هستید که به مرحله پلی‌آف آسیا شرکت خواهید کرد، گفت: مطمئناً اگر استقلال قهرمان جام حذفی شود، ما در پلی آف شرکت خواهیم کرد. من با سایپا قرارداد دارم و اگر با من کار کنند مشکلی نخواهم داشت و ادامه خواهم داد و اگر نخواهند با این تیم کار نمی‌کنم.

وی در ادامه درباره اینکه چقدر مهم است هفته آخر بیشتر تیم‌ها با انگیزه بازی کنند تا حرف و حدیثی پیش نیاید، گفت: هفته اول و آخر هیچ فرقی با هم ندارند، باید همه با شرافت بازی کنند و نباید برایشان مهم باشد که چه اتفاقی خواهد افتاد. مطمئناً نتیجه‌ها در جابجایی جدول تاثیر خواهد گذاشت باید بدانیم که همه با شرف بازی می‌کنند. تیم من هم تیمی است که زحمت کشیده و وجدان دارد و می‌دانم که با تمام توانشان بازی خواهند کرد تا حق به حق‌دار برسد.

وی در مورد پرداخت نشدن مطالبات برخی تیم‌ها و بی‌انضباطی مالی در لیگ گفت: اسم این بی‌انضباطی مالی نیست. من از صبا، پرسپولیس، نفت تهران طلبکارم، چه کسی باید پاسخگوی اینها باشد؟ صحبت‌های رئیس هیأت فوتبال قم را شنیدید. مثل آب خوردن می‌گوید بروید یک تیم لیگ یکی بخریم و این تیم را بدهیم و برود در حالیکه ۲۴ میلیارد تومان بدهکار است، تکلیف طلبکاران این تیم چه می‌شود؟ متأسفانه خانه از پای بست ویران است. برخی قوانین من‌درآوردی و کورکورانه در گذشته باعث شد که فقط نظر باشگاه اعمال شود و حق بازیکنان و مربیان در نظر گرفته نشد.

وی افزود: رئیس هیأت فوتبال قم می‌گوید یک تیم دیگر می‌گیریم و از صفر می‌سازیم، کاری هم به طلبکاران ندارد بعد اسم خودمان را مسلمان گذاشته‌ایم. خوشبختانه در ۶، ۷ ماه اخیر خبرهای خوبی از کمیته تعیین وضعیتی که تشکیل شده رسیده است، اینکه حداقل طلب‌ها بیشتر نشود و باشگاه‌ها بتوانند مطالبات بازیکنان را بپردازند. کار خوبی صورت گرفته باید از وثوق‌احمدی و کمیته تعیین وضعیت تشکر کنم.

دایی تصریح کرد: فشار اول را AFC گذاشته است اینکه باید این مسائل حل شود و دیگر هم اینگونه نیست که با فرمایش وزیر ورزش مشکلات حل شود. نمایندگان AFC ۶-۷ روز دیگر می‌آیند و پیگیر مطالبات مالی هستند و قطعاً این مسئله را پیگیری می‌کنند. ما این همه جلسه گذاشتیم و صحبت کردیم اما ترتیب اثری نمی‌دهند انگار باید حتماً فشاری بالای سرمان باشد تا حق و حقوق دیگران را بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه با جدایی علی قلی‌زاده مثلث هجومی تیم سایپا دچار مشکل خواهد شد، گفت: این نظر شماست اما من که کار فنی می‌کنم چنین نظری ندارم. ما یک مجموعه هستیم و خیلی‌های دیگر زحمت می‌کشند که شاید زحماتشان به چشم نیاید. مطمئن باشید هر بازیکنی برود ما بهتر از او را می‌آوریم.

604

کد خبر: 935264

وب گردی

وب گردی