تخریب سپاه و ناجا لطمه به امنیت کشور است

امام جمعه ایلام گفت: تخریب سپاه و ناجا جفا به انقلاب و لطمه به امنیت کشور است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام محمد نقی لطفی امروز در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: پروژه تخریب و تضعیف سپاه و ناجا توسط دشمنان کینه‌توز طراحی شده است که برای انتقام‌گیری از دو رکن اساسی اقتدار نظام اسلامی آغاز شده است.

وی گفت: تخریب سپاه و ناجا به عنوان دو رکن اصلی امنیت و اقتدار جفا به انقلاب و لطمه به امنیت کشور است.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) حافظان امنیت و پشتوانه اقتدار کشور هستند که هفته سربازان گمنام حضرت ولیعصر را گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: نقش سربازان گمنام امام زمان (ع) و دستگاه اطلاعات کشور در تحکیم بنیان‌های امنیت و حفظ و ثبات و آرامش در کشور بی بدیل است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: اما امروز جنگ با ایران تنها با آمریکا و سرویس‌های جاسوسی سیا و وزارت جنگ آمریکا طراحی نمی‌شود بلکه جنگ در عرصه‌های دیگر و مناطق دیگر بلکه در داخل توسط مزدوران آمریکا و شکست خوردگان فتنه‌های ۷۶، ۸۸ و ۹۶ و جنگ اقتصادی و فرهنگی است که مرزهای کشور را درنوردیده است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: جنگ امروز آمریکا با ملت بزرگ و نظام اسلامی جنگ نظامی و مرزی نیست بلکه جنگ اقتصادی به نام خفگی اقتصادی است.

وظیفه مسئولان و کارگزاران آمادگی لازم در برابر جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمن است

امام جمعه ایلام اضافه کرد: وظیفه مسئولان و کارگزاران آمادگی لازم در برابر جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمن است و باید با تمام توان و برای خنثی کردن این جنگ به کار گیرند.

وی با اشاره به گرامی داشت هفته کار و کارگر، اضافه کرد: حمایت از کالای ایرانی تحقق شعار مهم و راهبردی اقتصاد مقاومتی است.

لطفی تصریح کرد: بدون تردید کارگران پر تلاش و زحمتکش با تولید کالاهای ایرانی نقش به سزایی در تحقق شعار و فرمان رهبری دارند.

وی ادامه داد: در حقیقت با کم آوردن در جنگ نظامی و مرزی به جنگ ارزی و جنگ بدون مرز روی آورده است، از تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی در طول سه دهه گذشته که رهبری حکیم و هوشیار در اوج دوران حاکمیت اصلاح‌طلبان که خود زمینه‌ساز نفوذ فرهنگی و اقتصادی و سیاسی را برای آمریکا فراهم کردند هشدارهای لازم را ارائه فرمودند.

901

کد خبر: 935433

وب گردی

وب گردی