درخشش دختر ایرانی در رقابتهای وزنه برداری قاره کهن +عکس

الناز باجلانی نماینده کشورمان در دسته 69 کیلوگرم موفق شد به عنوان پنجم قاره کهن دست پیدا کند.

به گزارش ایسکانیوز،در ادامه رقابت های قهرمانی نوجوانان و جوانان سال 2018 آسیا در ازبکستان رقابت وزنه برداران گروه A دسته 69 کیلوگرم رده سنی نوجوانان با حضور الناز باجلانی برگزار شد.

نماینده وزنه برداری کشورمان در این دسته به مصاف ورزشکارانی از تایلند، قرقیزستان، ازبکستان، فیلیپین، ترکمنستان(2 نفر) ،کره شمالی، ژاپن، چین تایپه و مغولستان رفت.

نماینده شایسته وزنه برداری کشورمان در مجموع حرکات یکضرب و دوضرب با 143 کیلوگرم به رتبه پنجم بسنده کرد.

باجلانی در پایان حرکت یک ضرب رکورد 67 کیلوگرم را ثبت کرد، بالاتر از وزنه برداران مغولستان، قرقیزستان، ترکمنستان و چین تایپه در جایگاه پنجم ایستاد.

در پایان حرکات یکضرب کومشخان فیض الله اف از ازبکستان با 95 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد. سان چئو از کره شمالی و تیپاوارا از تایلند ضمن ایستادن بر سکوی دوم و سوم صاحب مدال های نقره و برنز هم شدند.

حرکت یکضرب:

باجلانی در اولین حرکت درخواست وزنه 58 کیلوگرمی را داد که توانست بدون هیچ مشکلی سه چراغ سفید از داوران دریافت کند.

مربیان در دومین حرکت درخواست وزنه 64 کیلوگرم را دادند که این وزنه بردار توانست به راحتی از پس این وزنه بر آید سه چراغ سفید از داوران دریافت کند.

باجلانی در حرکت سوم برای مهار وزنه 67 کیلوگرم به روی تخته آمد که این وزنه را هم با موفقیت پشت سر گذاشت با این رکورد به کار خود در حرکت یک ضرب پایان داد.

حرکت دو ضرب:

الناز باجلانی در حرکت اول با موفقیت وزنه 69کیلوگرمی را بالای سر برد.

او در حرکت دوم وزنه 76 کیلوگرم را مهار کرد.

باجلانی در حرکت سوم در مهار وزنه 81 کیلوگرم موفق نبود.تا در مجموع با رکورد 143 کیلوگرم به کار خود در این رقابت ها خاتمه دهد.

در نهایت الناز باجلانی در پایان رقابت‌های دسته 69 کیلوگرم در رتبه پنجم قرار گرفت.

601

کد خبر: 935476

وب گردی

وب گردی