مهاجری: خیلی ها برای پدیده ایثار کردند

سرمربی پدیده در نشست خبری می گوید که برای ادامه بقای این تیم خیلی ها ایثار کردند.

به گزارش ایسکانیوز، رضا مهاجری در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد اظهار کرد: از نوع فوتبال امروز می‌شود دفاع کرد و در بازی رفت هم روی فرصت طلبی و تیزهوشی گسترش فولاد بازی را واگذار کردیم و امروز این موضوع را به بازیکنانمان گوشزد کرده بودیم.

وی افزود: فصل سخت و پرفراز و نشیبی را سپری کردیم و همه‌ عوامل دست به دست هم داد تا نتوانیم روند خوب خود در نیم فصل اول را ادامه دهیم و حسرت به دل ماندیم. امیدوارم فصل بعد از اعتبارمان دفاع کنیم و این حسرت مانند امسال به دلمان نماند.

مهاجری بیان کرد: امروز چند موقعیت خوب داشتیم که روی بی دقتی بازیکنان و عملکرد خوب دروازه‌بان گسترش، به گل نرسیدیم. خیلی‌ها ایثار کردند تا پدیده بتواند کارش را ادامه دهد و وقتی به سرنوشت تیم‌هایی مثل استیل آذین نگاه می‌کردیم، ترس ما بیشتر می‌شد و حاشیه‌ها تمرکز بازیکنان را به هم می‌زد. من به مسئولان قول داده بودم که در سه بازی آخر، هفت امتیاز بگیریم و دست تک تک بازیکنان را می‌بوسم.

وی گفت: امسال تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی، برخلاف هزینه‌هایی که کرده بودند، انسجام لازم را نداشتند و باید قدر تیم‌هایی مثل تراکتور و سپاهان را که قدمت دارند، بدانیم و همچون ابومسلم از دستش ندهیم.

وقتی بازیکنی بعد از گلزنی، لوگوی باشگاهش را می‌بوسد، این یعنی آن باشگاه قدمت دارد و این حسرت به دل ما ماند که تیمی مانند پدیده که در حال کسب تجربه بود، این بلا سرش آمد.

601

کد خبر: 935486

وب گردی

وب گردی