ساغلام: در دوره‌ای آمدم که هواداران قهر بودند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: : بار سنگینی روی دوش ما بود با توجه به حضور در آسیا، اما مجبور بودیم دو لیگ را با هم برگزار کنیم. در دوره ای آمدیم که طرفداران قهر کرده بودند و حمایت نمی کردند.

به گزارش ایسکانیوز، ساغلام بعد از پیروزی مقابل فولاد خوزستان گفت: وقتی به اهواز می آمدیم نیتی داشتیم. البته این فصل برای ما خوب تمام نشد چون در قمت پایین جدول رده بندی ماندیدم. هدف ما این بود که امروز فصل را با شرایط خوب تمام کنیم و برد را به هواداران عزیزمان تقدیم کنیم.

وی ادامه داد: رو راست و صادقانه می گویم که وقتی به این تیم آمدیم در ۴ بازی اخیرش تنها یک امتیاز گرفته بود و با تیمی که در حال سقوط بود تنها ۳ امتیاز فاصله داشتیم. هم در باشگاه و هم در محیط اطراف شرایط خیلی بدی داشتیم. کسانی هستند که سالیان سال است در باشگاه تراکتورسازی هستند و وقتی ۲۵ سال اخیر را سوال می کنیم می گویند که در این مدت برای اولین بار است که باشگاه با چنین مشکلاتی سر می کند. مشکلات اقتصادی زیادی داشت باشگاه و با کادر فنی ناقصی که برای لیگ برتر ایران کم بود کار کردیم.

سرمربی تراکتور خاطر نشان کرد: بار سنگینی روی دوش ما بود با توجه به حضور در آسیا، اما مجبور بودیم دو لیگ را با هم برگزار کنیم. در دوره ای آمدیم که طرفداران قهر کرده بودند و حمایت نمی کردند. 10 بازی در لیگ ایران انجام دادیم و در بازی های خانگی حمایت هواداران را احساس نکردیم. در این دوره پرفشاری که داشتیم خستگی و مصدومیت بازیکنان ما را خیلی اذیت کرد. خدا را شکر می کنیم که وظیفه خودمان را انجام دادیم؛ هدف ما این بود که تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

ساغلام گفت:‌ امروز هم با بازیکنان جوانی بازی کردیم و از آنها ممنونم که خوب جنگیدند و تلاش کردند. شاید آنها پاداشی را که در قبال جنگندگی که انجام دادند گرفتند. به پرسپولیس تبریک می گویم که قهرمان شد. نمی دانم نتایج چه شده است اما به تیم های که جواز حضور در لیگ قهرمانان را گرفتند تبریک می گویم و تسلیت می گویم به تیم هایی که سقوط کردند و امیدوارم خیلی زود برگردند.

601

کد خبر: 935494

وب گردی

وب گردی