اعضای هیأت علمی تمایلی به بازنشستگی ندارند/نتایج نهایی اعتراض به فراخوان جذب اعضای هیات علمی، شهریور 97 اعلام  می شود

دکتر محمدرضا رضوان طلب، رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم از رسیدگی سریع، حداکثر 30 روز کاری به پروندهای بدون نقص درمرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم خبرداد.

دکتر محمدرضا رضوان طلب، رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز درباره نتایج نهایی فراخوان جذب اعضای هیأت علمی مبنی بر اعتراض به نتیجه بررسی پرونده‌ها گفت:برابر جداول زمانی اعلام شده حداکثر قبل از فراخوان شهریور 97باید نتایج اعلام شود.

وی افزود:آنچه ما می توانیم متعهد شویم آن است که اگر پرونده ای بدون نقص به مرکز جذب ارسال شود حداکثر 30 روز کاری بعد نتیجه آن به دانشگاه اعلام می گردد و پرونده ها توقف بسیار کوتاهی حتی کمتر ازحدی که در جدول زمانی قانونی تعیین شده در مرکز جذب خواهد داشت و کارها بسیار سریع در این مرکز انجام می شود.

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در ادامه درباره تدابیر وزارت علوم مبنی بر بازنشستگی اعضای هیات علمی تصریح کرد: اصولا بازنشستگی اعضای هیات علمی از کندی اسطوره ای رنج می برد و نسبت به سایرسازمان ها مشکل آن است که اعضای هیأت علمی تمایلی به بازنشستگی ندارند.

رضوان طلب تصریح کرد: اعضای هیأت علمی وقتی به دانشیاری می رسند بطور طبیعی تا 73 سالگی و گاهی فراتر از آن اگر اجل مهلت دهد در کسوت عضویت هیأت علمی باقی می مانند، برخی از عوامل حدس زده می شد در تغییر این روند تاثیر ایجاد کند مانند تغییر در میزان پاداش بازنشستگی که تاکنون ارزیابی دقیقی از میزان تاثیر آن اعلام نشده است.

خبرنگار:ندافراهانی

کد خبر: 935582

وب گردی

وب گردی