شعار سال را با کیفیت بخشیدن به تولید ایرانی محقق کنیم

استاندار قزوین گفت: برای تحقق شعار سال باید کیفیت تولیدی محصولات ایرانی را با بالا ببریم تا مصرف کننده به خرید آن تشویق شود.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالمحمد زاهدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که روز شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: حمایت از تولید ایرانی فقط با خریدن نیست بلکه باید کیفیت تولید را بالا ببریم تا مردم رغبت مصرف محصولات ایرانی را داشته باشند.

استاندار قزوین در ادامه بیان کرد: همه تلاش خود را به کار بسته ایم تا مشکلات تولید کمتر شود اما لازم است در توزیع اعتبارات هم دقت شود تا از هدف دور نشویم.

زاهدی تصریح کرد: در سال گذشته ۹۷ درصد تسهیلات داده شده در بخش سرمایه در گردش بوده لذا به نوسازی کمتر توجه کردیم به همین دلیل امسال باید بررسی شود واحدهایی که وام گرفته اند آیا کاری کرده اند و تسهیلات در مسیر رونق تولید استفاده شده است.

وی اظهارداشت: برخی واحدها چون فرسوده هستند هر چقدر وام بگیرند فرقی در تولید آنها ندارد و احیا نمی شوند و بهتر است در نحوه پرداخت دقت بیشتری صورت گیرد.

زاهدی ادامه داد: فرمانداران لازم است از واحدهایی که تسهیلات گرفته اند بازرسی سرزده داشته و رصد مستمر کنند تا تسهیلات درست هزینه شده و به تولید منجر شود.

رونق گردشگری را در اولویت قرار دهیم

وی بیان کرد: در گردشگری در نوروز امسال شاهد افزایش ۳۲درصدی گردشگران بودیم و مقصد شدن قزوین در حال تحقق است و باید کمک کنیم این موضوع رونق بگیرد.

استاندار قزوین یادآورشد: صنایع دستی هم می تواند درآمدزا باشد و به رونق این صنعت کمک کند و امسال باید حمایت از گردشگری در اولویت قرار گیرد.

901/900

کد خبر: 935591

وب گردی

وب گردی