همایش گردشگری همزمان با رویداد «همدان۲۰۱۸» در نهاوندبرگزار می‌شود

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نهاوند از برگزاری همایش تخصصی گردشگری نهاوند همزمان با رویداد «همدان۲۰۱۸» خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، محسن جانجان در جمع خبرنگاران نهاوند با اشاره به آغاز فصل چهارم کاوش منطقه دوخواهران در تابستان، گفت: نیمی از اعتبارات برای این مرحله از کاوش و تملک ملک ها از طریق اعتبارات درون‌سازمانی تامین شده است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر در مرحله ارزیابی کارشناسی قیمت ملک هستیم، افزود:بعد از کارشناسی شدن قیمت ملک تخریب و تملک آغاز می‌شود.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نهاوند در ادامه با اشاره به ثبت ۲۱۵ طرح مشاغل خانگی در سامانه کارا، اعتبار این طرح‌ها را ۷ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر بخشی از این تسهیلات هم پرداخت‌شده است.

جانجان با اشاره به اینکه ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت همایش تخصصی گردشگری در گیان نهاوند برگزار می‌شود، عنوان کرد: سهم نهاوند از رویداد همدان ۲۰۱۸ بستگی به تلاش ادارات شهرستان دارد و اینکه شهرداران چه تعداد رویداد برای نهاوند تعریف می‌کنند.

وی افزود: در همین راستا از همه مسئولان نهادها و ادارات شهرستان تقاضا داریم برنامه‌ها و طرح‌هایی برای این رویداد ارائه دهند تا بتوانیم اعتبارات خوبی برای شهرستان جذب کنیم.

901/900

کد خبر: 935599

وب گردی

وب گردی