محمدرضا عیوضی و عبدالجبار کاکایی به فرهنگسرای سرو می‌آیند

فرهنگسرای سرو به مناسبت روز خلیج فارس نشست تخصصی نقد و بررسی ترانه _ آواز را با موضوع "ایران سرای من است" عصر فردا یکشنبه 9 اردیبهشت ماه، برگزار می کند.

به گزارش ایسکانیوز از مراکز فرهنگی هنری منطقه 6، این نشست با همکاری کانون ادبی زمستان فرهنگسرای سرو و شرکت «اکسیر نوین» با حضور جمعی از شاعران و نویسندگان ادبی در فرهنگ سرای سرو برگزار می شود.

در این نشست به نقد و بررسی آثار در دو بخش، مستقل ، آزاد و خلیج فارس توسط شاعران و نویسندگان پرداخته می شود.

این برنامه برای اولین بار محمدرضا عیوضی و محمدرضا چراغعلی کارشناسان موسیقی حضور پیدا می کنند. حمید غلامعلی ، وحید مهراد و ماهان پوریان اجرای موسیقی، عبدالجبار کاکایی و مهدی موسوی میرکلایی کارشناسان ادبی این برنامه هستند و سجاد عزیزی مجری و کارشناس این نشست است.

کانون ادبی زمستان فرهنگ سرای سرو در نظر دارد به مناسبت روز خلیج فارس یکی از ترانه هایی که با موضوع خلیج فارس بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داده را تولید و منتشر کند، بنابراین ترانه سرایان عزیزی که آثاری با موضوع فوق دارند روز یکشنبه ساعت ۱۶:۳۰ آثار خود را برای شرکت در بخش رقابتی به آقای صیدی تحویل دهند.

از شاعران، ترانه سرایان و خواننده های عزیز دعوت می شود آثاری که اعم از شعر، موسیقی یا کلیپ و نماهنگ با محوریت خلیج فارس تولید کرده اند ضمن ارسال آثار خود به آی دی تلگرام sajadaziziaram @ برای اجرای اثر خود در ترانه_آواز حضو به هم رسانند.

علاقه مندان جهت حضور در این نشست می توانند یکشنبه 9 اردیبهشت ماه ، ساعت 17 به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولی عصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوچه ساعی دوم مراجعه کنند.

502

کد خبر: 935646

وب گردی

وب گردی