تیم منتخب رنگارنگ در آخرین هفته لیگ برتر

هفته سی ام لیگ برتر با برگزاری 8 دیدار پیگیری شد تا پرونده فصل هفدهم نیز بسته شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، هفته‌ سی‌ام و پایانی رقابت‌های لیگ هفدهم روز گذشته برگزار شد تا پرونده این فصل از فوتبال کشورمان هم بسته شود و در این میان در هفته پایانی مطابق معمول هر هفته بازیکنانی بودند که عملکرد بهتری نسبت به سایرین داشتند و توانستند در تیم منتخب هفته قرار بگیرند.

* دروازه‌بان:

حامد فلاح‌زاده (سایپا)

گلر جوان تیم دایی عملکرد خیره‌کننده‌ای برابر پیکان داشت و بارها با سوپر واکنش‌های خود در جریان این دیدار مانع فروپاشی دروازه تیمش شد و به حق می‌توان گفت دایی و شاگردانش این 3 امتیاز را بیش از هر بازیکن دیگری مدیون اون هستند. خود دایی هم در نشست خبری به این موضوع اشاره کرد.

* مدافعان:

وریا غفوری (استقلال تهران)

غفوری مثل همیشه ستاره تیمش در دفاع و حمله بود و پاس تک گل بازی را هم به تیام داد تا او با استفاده از فرصت طلبی خودش بتواند 3 امتیاز برای استقلال به ارمغان بیاورد. این گل و سه امتیاز توانست استقلال را در رتبه سوم جدول نگه دارد و سهمیه آسیایی را به آن ها اختصاص دهد.

سیدجلال حسینی(پرسپولیس)

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به مصاف سپیدرود رشت رفت که قهرمانی اش مسجل شده بود و این دیدار به نوعی بازی تدارکاتی به حساب می آمد. با این حال سرخ پوشان با تمام قوا به میدان رفتند و پبروزی شدند. در این میان ملی پوش پرسپولیسی ها همانند همیشه عملکرد فوق العاده داشت و توانست به کمک هم تیمی هایش عنوان بهترین خط دفاعی را از آن خود کند.

پژمان منتظری (استقلال تهران)

تجربه بالای منتظری این روزها برای استقلال کیمیاست و او توانسته به خوبی خط دفاع تیمش را رهبری کند و در بازی با سپاهان هم عملکرد خوبی مقابل حملات حریف داشت و کمتر اجازه خودنمایی به حریف دادند. او بارها مانع گلزنی مهاجمان سپاهان شد تا تیمش با تک گل تیام بتواند دست پر اصفهان را ترک کند.

محمد انصاری (پرسپولیس)

دفاع جوان و مقاوم سرخ پوشان در هفته پایانی علاوه بر نمایش خوب در پست خود موفق شد گل اول تیمش را از روی یک ضربه ایستگاهی تمرین شده به ثمر برساند. بی شک این گل می تواند یکی از زیباترین گل های لیک هفدهم باشم.

* هافبک ها:

مهدی ترابی (سایپا)

ترابی موفق شد در دیدار برابر پیکان از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کند؛ او در این دیدار بازیکن دونده و خوبی بود و بارها خط دفاعی حریف را مورد آزار قرار داد تا در پایان با سه امتیاز این دیدار زمین را ترک کنند.

بختیار رحمانی (ذوب آهن)

رحمانی روز خوبی مقابل نفت تهران داشت و بارها با حرکات خودش خط دفاع حریف را آزار داد و پاس گل استادانه‌اش به کی‌روش استنلی هم زمینه پیروزی و کسب نایب قهرمانی تیمش را فراهم کرد.

احسان پهلوان (تراکتورسازی)

بازی خوب و منطقی از خودش به نمایش گذاشت و تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند تا تراکتورسازان فصل تلخ را با پیروزی تمام کنند.

محمد نوری(پارس جنوبی جم)

نوری در دیدارهای اخیر تیمش عملکرد خوبی داشته و در بازی پایانی لیگ هفدهم نیز موفق به گلرنی شد تا این دیدار با تک گل این بازیکن خاتمه یابد.

* مهاجمان:

حامد پاکدل (صنعت نفت)

2 گل از 3 گل تیمش را زد هرچند که این گلها منجر به پیروزی صنعت نفت نشد ولی کار خوب پاکدل در این بازی انکار ناپذیر است.

کی‌روش استنلی (ذوب‌آهن)

در روزی که خط دفاع و دروازه‌بان نفت موقعیت‌های زیادی از شاگردان قلعه‌نویی گرفتند، یک مهاجم فرصت طلب مثل کی‌روش توانست از فرصت استفاده کرده و تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رسانده و نایب قهرمانی را به ارمغان بیاورد.

601

کد خبر: 935655

وب گردی

وب گردی