نصیرزاده: جلسه نهایی با کریمی در تهران برگزار می شود/  مخالف حضور مربی خارجی هستم/ تا پایان هفته قسط آخر شجاعیان پرداخت می شود

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: در کل با حضور مربی خارجی در سایر تیم ها مخالف بوده و معتقدم که استقلال ، پرسپولیس و تیم ملی فقط باید مربی خارجی داشته باشند.

هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: با توجه به تغییر و تحولاتی که در گسترش فولاد داشتیم انتظار می رفت که با مشکل مواجه شویم. البته رفته رفته به هدفی که داشتیم رسیدیم و فصل آینده نتایج بهتری خواهیم داشت. چون قرارداد بازیکنان چند ساله بوده و فصل آینده استخوان بندی تیم حفظ شده است.

وی افزود: در کل با حضور مربی خارجی در سایر تیم ها مخالف بوده و معتقدم که استقلال ، پرسپولیس و تیم ملی فقط باید مربی خارجی داشته باشند. در سایر تیم ها مربی باید ایرانی باشد تا ارتباط روحی و روانی بین مربی و بازیکن ایجاد شود.

نصیرزاده ادامه داد: مذاکرات اولیه را با فیروز کریمی انجام داده ایم و جلسه نهایی با این مربی در تهران برگزار خواهد شد. ما فعلا از او لیست بازیکنان را گرفته ایم و به زودی تکلیف تیم را مشخص خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد اظهار داشت: به نظرم علت سقوط اصلی نفت تهران و سیاه جامگان قرارداد های یکساله با بازیکنان بوده است. ما در سال جدید تلاش کردیم استخوان بندی تیم را حفظ کرده و بابزریکنان قرارداد های 3 تا 5 سال امضا کرده ایم.

وی عنوان کرد: طبق قرارداد بازیکنان بعد از هربرد پاداش خود را دریافت نموده و پس از باخت هم هیچ جریمه ای نشده اند به همین خاطر به صورت مجزا به بازیکنی پاداش نمی دهیم.بازیکنان استخدام می شوند تا برای تیم گل بزنند برای پیروزی تیم تاتش می کنند.

وی در مورد قسط آخر رضایت نامه شجاعیان گفت: استقلالی ها در هفته جاری پول رضایت نامه شجاعیان را پرداخت خواهند کرد.

600

کد خبر: 935664

وب گردی

وب گردی