کعبی: هنوز پیشنهادی ندارم/ تمرین کافی برای بازی با پرسپولیس نداشتیم/ وسط زمین به سرخپوشان تبریک گفتم

کاپیتان سپیدرود گفت: امسال سال سختی برای سپیدرود بود و اول از هرچیزی به استراحت نیاز داریم و بعد از آن در مورد پیشنهاد ها صحبت خواهم کرد. البته با توجه به اینکه لیگ به تازگی تمام شده هنوز پیشنهادی به دستم نرسیده است.

حسین کعبی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: بازی خیلی خوبی بود پرسپولیس لیاقت کسب هر سه امتیاز را داشت. هدفمان انجام بازی خوب بود اما در ورزشگاه صد هزار نفری مقابل شاگردان برانکو در زمین بازی کردیم که شرایط برای ما سخت بود.

وی در ادامه از کم شدن انگیزه بازیکنان به خاطر نداشتن تمرین کافی افزود: انگیزه بازیکنان کم نشده بود ما 4 روز تمرین نکردیم و بعد از بازی با فولاد دو دستگی به وجود آمد و برخی از بازیکنان تهران و برخی دیگر در رشت حضور داشتند و از لحاظ بدنی به مشکل خوردیم.

کعبی ادامه داد: به بازیکنان پرسپولیس در میانه زمین تبریک گفتم و بعد از بازی به رشت بازگشتم تا به کارهایم رسیدگی کنم و به همین خاطر موفق به حضور در جشن قهرمانی سرخپوشان نشده ام.

وی خاطرنشان کرد: امسال سال سختی برای سپیدرود بود و اول از هرچیزی به استراحت نیاز داریم و بعد از آن در مورد پیشنهاد ها صحبت خواهم کرد. البته با توجه به اینکه لیگ به تازگی تمام شده هنوز پیشنهادی به دستم نرسیده است.

600

کد خبر: 935679

وب گردی

وب گردی