محمدی مهر: تاتار مربی فوق العاده ای  است/ شاید از پارس جنوبی جدا شوم

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: مهدی تارتار مربی خوبی است و برای فصل آینده می تواند موفق تر باشد.

فرشاد محمدی مهر درگفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص پایان لیگ برتر و تیمش عنوان کرد: خداراشکر فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم. همه تیم ما عملکرد خوبی داشتند و به جز چند دیدار نتایج قابل قبولی کسب کردیم. پارس جنوبی جم به راحتی می توانست سهمیه آسیایی کسب کند اما با کمی چاشنی بدشانسی موفق نشدیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: اگر ما سه دیدار استقلال خوزستان، ذوب آهن و سپیدرود را امتیاز می گرفتیم به راحتی یکی از مدعیان نایب قهرمانی و سهمیه آسیایی بودیم. درست است ما در نیم فصل اول صدرنشین بودیم اما عملکرد بهتری در نیم فصل دوم داشتیم اما به امتیاز نمی رسیدیم. بازیکنان پارس در تیمی حضور داشتند که تازه به لیگ برتر آمده و شاید آن تجربه لازم را نسبت به تیم ها و بازیکنان دیگر نداشتند اما با این حال خوش درخشیدند. نماسنده شهر جم می تواند عملکرد بهتری برای فصل جدید داشته باشد.

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی در خصوص تمدید قراردادش با این تیم اظهار داشت: کار کردن با مهدی تارتار خیلی خوب است و مت 2 سال است با او کار میکنم و تجربیات زیادی به دست آورده ام. تارتار مربی خوبی است و برای فصل آینده می تواند موفق تر باشد اما من با تیم قرارداد ندارم و احتمالا از جمع آن ها جدا خواهم شد. هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته ام و شاید هم در پارس بمانم؛ هنوز چیزی مشخص نیست.

محمدی مهر در خاتمه بیان کرد: جای دارد از هواداران تشکر ویژه داشته باشم که با حمایت هایشان به ما روحیه می دادند و همیشه حامی اصلی ما در میدان مسابقه بوده اند. امیدوارم این حمایت ها ادامه دارد باشدو

601

کد خبر: 935680

وب گردی

وب گردی