استاندار اصفهان: خشکی زاینده رود اثرات منفی در روحیات مردم گذاشته است

استاندار اصفهان با اشاره به خشکی رودخانه زاینده رود و لزوم افزایش شادابی و نشاط در بین مردم،گفت:خشکی زاینده رود اثرات منفی را در روحیات مردم گذاشته است.

به گزارش ایسکانیوز، محسن مهرعلیزاده در جریان پیاده روی و ورزش صبحگاهی در جاده سلامت ناژوان اظهارداشت: اهمیت ورزش های همگانی در جهان امروز بر هیچ کس پوشیده نیست مردم باید به همان میزان که به کار اهمیت می داند به ورزش هم اهمیت دهند.

استاندار اصفهان به سیاست های حمایتی مدیریت استان در خصوص ورزش اشاره کرد و افزود: مدیریت استان از هر اقدام و برنامه ای که توسط مدیر کل ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی بویژه در پرورش استعداد ها و توسعه و تقویت باشگاه ها در ورزش قهرمانی و ورزش همگانی اعلام شود حمایت خواهد کرد و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد.

مهرعلیزاده با بیان اینکه استان اصفهان در جنبه های مختلف ورزشی این آمادگی را دارد و در برخی از رشته ها در کشور و دنیا از موقعیت خوبی برخوردار است، افزود: زیرساخت های خوبی در بخش های زیر بنایی و نرم افزاری آماده شده است و در این خصوص حمایت های لازم صورت خواهد گرفت.

محسن مهرعلیزاده با اشاره به خشکی رودخانه زاینده رود و لزوم افزایش شادابی و نشاط در بین مردم، اظهارداشت:خشکی زاینده رود اثرات منفی را در روحیات مردم گذاشته است و با توجه به کمبود شدید آب در سال جاری شرایط بگونه ای است که امسال شدیدا نگران تامین آب شرب مردم هستیم و امیدواریم که در سال آینده وضعیت بهتری داشته باشیم و شاهد جاری شدن آب در زاینده رود باشیم.

استاندار اصفهان افزود: در زمان خشکی زاینده رود برنامه های فرهنگی و ورزشی برای افزایش شادابی و باز بودن فضا برای نشاط اجتماعی مردم ضروری است و توصیه من به همه ی دستگاه های فرهنگی این است که دیدگاه های بسته ی خود را کنار گذارند و با دیدگاه های باز با درک بیشتر مردم و شرایط زندگی آنان، کاری کنند تا زمینه شادابی جامعه فراهم شود و مردم از جریان زندگی خود لذت ببرند چرا که ما به عنوان مدیران استان باید نشاط جامعه را فراهم آوریم و شرایط خوب، رفاه و استفاده بهینه از زندگی را برای مردم به ارمغان آوریم.

901/900

کد خبر: 935723

وب گردی

وب گردی