مگر مسابقه است  هر خبرنگاری زودتر بیاید طرح ترافیک بگیرد /بررسی مدارک طرح ترافیک خبرنگاران

عضو شورای شهر در پاسخ به این پرسش که اعلام شده سقف سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران پر شده است گفت: مگر مسابقه است که هر کسی زود بیاید آرم بگیرد، شهرداری باید اولویت‌بندی کنند و به تمام خبرنگاران واقعی ، آرم طرح ترافیک بدهند.

به گزارش ایسکانیوز محمد علیخانی ، در پاسخ به این پرسش که مسئول بررسی مدارک طرح ترافیک خبرنگاران اعلام کرده که خبرنگارانی که مدارک‌شان ناقص از لیست سهمیه حذف شده‌اند،‌گفت:‌چطور شهرداری تهران مهلت اعتبار طرح ترافیک را چند بار تمدید کرده است؛ در خصوص نواقص مدارک نیز باید به خبرنگاران اعلام کند تا مدارکشان را کامل کنند و همچنین دوباره مهلت دهد تا کارهایشان را انجام دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که اعلام شده سقف سهمیه خبرنگاران پر شده است این در حالی است که هنوز برخی از خبرنگاران ثبت نام نکرده اند، گفت: مگر مسابقه است که هر کسی زود بیاید زودتر آرم بگیرد اینها باید اولویت‌بندی کنند و به تمام خبرنگارانی که خبرنگار بودن‌شان مسجل شده، آرم طرح ترافیک بدهند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر ادامه داد: مردم را نباید اذیت کرد وظیفه شهرداری خدمات‌دهی است و نباید زورگویی صورت گیرد و باید طبق مقررات کار انجام شود. این مدل رفتارها بدسلیقگی و بی‌تدبیری است.


فارس
706

کد خبر: 935727

وب گردی

وب گردی