تمدید فرصت  ثبت‌نام در نیمسال دوم برای دانشجویان واحد علوم و تحقیقات

مهلت ثبت‌نام دانشجویان و پذیرفته‌شدگان در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷ – ۹۶ تا پایان وقت اداری سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۷ تمدید شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، بر اساس اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که تقاضای اخذ و تمدید پایان‌نامه و یا ثبت نمره آن را دارند و همچنین دانشجویان مقطع دکتری که تقاضای اخذ یا ثبت نمره امتحان جامع، رساله یا تمدید آن را دارند، از جمله دانشجویانی محسوب می‌شوند که می‌توانند از این تمدید مهلت ثبت‌نام استفاده کنند.

همچنین کلیه دانشجویانی که پرونده‌شان به کمیسیون موارد خاص واحد، استان و یا سازمان مرکزی ارسال و آرای آنها تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه به واحد دانشگاهی ارسال می‌شود نیز می‌توانند از این مهلت برای ثبت‌نام بهره‌مند شوند.

علاوه بر این، دانشجویانی که تقاضای اخذ دروس به صورت معرفی به استاد دارند یا دانشجویانی که به دلیل مشکلات مالی موفق به ثبت‌نام نهایی نشده ولیکن با تایید معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد و استادان مربوطه در کلیه کلاس‌های درسی حضور یافته‌اند، در مهلت تعیین شده می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

بر طبق این گزارش، دانشجویان مشمول بهره‌مندی از تمدید فرصت ثبت‌نام، برای انجام فرآیند ثبت‌نام خود لازم است به واحد دانشگاهی مراجعه کنند.

بر طبق اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات، ۱۱ اردیبهشت ماه آخرین مهلت ثبت‌نام در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷ – ۹۶ بوده و این فرصت به هیچ وجه تمدید نمی‌شود.

204

کد خبر: 935747

وب گردی

وب گردی