اکرم محمدی: به هرقیمتی حاضر نیستم کار کنم/ دانشجویان استفاده لازم از دانشگاه آزاد اسلامی را ببرند

بازیگر فیلم «زنان ونوسی، مردان مریخی» گفت: امیدوارم اتفاقات خوبی پیش آید و شرایط برای انجام کارهای مناسب مهیا تر از گذشته شود اما به هرقیمتی حاضر نیستم کار کنم حتی اگر منجر به این موضوع شود که دیگر کار نکنم.

اکرم محمدی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره آخرین فعالیت های خود، اظهار کرد: در چندسال گذشته فعالیت های بسیاری نداشتم البته چند باری تئاتر کار کرده ام اما در زمینه سینما و تلویزیون هیچ فعالیتی ندارم.

وی ادامه داد: بیشتر افراد می دانند که در تلویزیون در مورد کارهایم مشکلات بسیاری دارم و امیدوارم این موضوع بهتر از گذشته شود و موانع کنار گذاشته شود.

بازیگر فیلم «زنان ونوسی، مردان مریخی» با اشاره به اینکه در فیلم های تلویزیونی همواره عده ای با هم کار می کنند، گفت: در سینما همواره عده ای باهم کار می کنند و ریسک اینکه از دیگران چه افراد قدیمی و چه افراد جدی استفاده کنند را نمی پذیرند و ترجیح می دهند همیشه با هم کار کنند.

**به هرقیمتی حاضر نیستم کار کنم

محمدی همچنین از تصمیمش برای آینده کاری خود خبر داد و گفت: امیدوارم اتفاقات خوبی پیش آید و شرایط برای انجام کارهای مناسب مهیا تر از گذشته شود اما به هرقیمتی حاضر نیستم کار کنم حتی اگر منجر به این موضوع شود که دیگر کار نکنم.

وی در ادامه درباره تأثیر تجربه های تئاتری خود بر سینما و تلویزیون، اظهار کرد: هرکدام قصه خودش را دارد اما به هرحال هرکس که در این عرصه فعالیت می کند، چه در زمینه تلویزیون، سینما و تئاتر هر کدام به یک نحوی فعالیت می کنند، اینها همه در یک جایی توامان با هم همراه می شوند. طبیعتا از هرکدام در یک جایی باید استفاده کرد و نمی توان گفت این دو بی تأثیربرهم هستند.

بازیگر فیلم «زنان ونوسی، مردان مریخی» ادامه داد: تئاتر به نوعی تجربه ایفای نقش با حضور مردم است. همچنین تلویزیون هم که به تجربه مقابل دوربین قرار گرفتن نوعی دیگر ازاین فعالیت هاست. تئاتر و تلویزیون برابر هم و موازی باهم حرکت می کنند.

محمدی همچنین درباره حمایت از سینما در سال های اخیر، اظهار کرد: اتفاقی که در حال حاضر افتاده این است که سینما در حال پیشرفت است. وقتی به آمار ساخت آثار با کیفیت در چند سال گذشته توجه می کنیم، متوجه می شویم که آمار تعداد آثار نسبت به گذشته افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در سینما زن و مرد را ازیکدیگر جدا نمی کند، گفت: در حال حاضر نسبت به گذشته نگاه بهتری به سینما وجود دارد اما بازهم به جز چند فیلم که مخصوص جنس زن بود، بازهم در برخی جاها زنان جامعه در حاشیه قرار می گیرند که امیدوارم حضور زنان در جامعه پررنگ تر از قبل شود.

** دانشجویان استفاده لازم از دانشگاه آزاد اسلامی را ببرند

بازیگر فیلم «زنان ونوسی، مردان مریخی» همچنین درباره تأثیر دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقای سطح فرهنگ و دانش، اظهار کرد: در وهله اول باید دانشجویان این دانشگاه نظر دهند. در ابتدا دانشگاه ها را تفکیک نمی کنم و می گویم که دانشجویان نباید فقط به مدرک گرایی فکر کنند.

محمدی ادامه داد: دانشگاه آزاد دانشگاهی مستقل است و هزینه آموزش در این دانشگاه بیشتر از دانشگاه های دولتی است بنابراین امیدواریم دانشجویان استفاده لازم را از امکانات این دانشگاه ببرند.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی رشته های متعدد دارد و به سادگی می توان این رشته ها را انتخاب کرد وهمچنین در مکان هایی که درگذشته اصلا نمی توانستیم فکر کنیم که دانشگاه وجود داشته باشد یک واحد دانشگاه ایجاد شد.

503

کد خبر: 935778

وب گردی

وب گردی