قرارداد عجیب شفر/کجا این مدل قرارداد می بندند؟!

قرارداد شفر کلی با استقلال کلی است و و او خودش می‌داند به دستیارانش چه مبلغی پرداخت کند!

به گزارش ایسکانیوز،البته در همه جای دنیا این مربی است که تعیین می‌کند چه کسی دستیارش شود اما تعیین مبلغ دستمزد اعضای کادر فنی برعهده باشگاه است و سرمربی تنها نظر می‌دهد، به این خاطر که اعضای کادر فنی یا دستیاران سرمربی با باشگاه قرارداد امضا می‌کنند و نه سرمربی.

در فوتبال حرفه‌ای جایگاه‌ها تعریف شده‌ و حتی باشگاه‌ها برای کمک اول، کمک دوم، مربی دروازه‌بان‌ها، مربی بدنساز و... مبلغی را از پیش تعیین می‌کنند و براساس معرفی از سوی سرمربی با این مریبان قرارداد امضا می‌کنند.

هستند مربیانی که عدالت را رعایت نمی‌کنند و بیشتر مبلغ تعیین شده از سوی باشگاه را برای خود در نظر می‌گیرند و حتی دیده شده 20 درصد مبلغ قرارداد را بین دستیاران تقسیم می‌کنند. !شاید دستیاران برای بودن در کادر حرفی نزنند و به کار ادامه دهند اما در خلوت راضی نیستند و یقیناً با جان و دل کار نخواهند کرد.

حال اگر در ادامه کار باشگاه از یکی از دستیاران شفر راضی نباشد می‌تواند او را اخراج کند؟ چراکه در این صورت باید همه دستمزدش را بپردازد در حالی که اگر باشگاه رسماً اقدام به عقد قرارداد کند می‌تواند شروطی را برای مربی از جمله رضایت باشگاه از مربی تعیین و تعریف کند و این اقدام مسوولان استقلال جالب و البته بسیار عجیب است.

کد خبر: 935812

وب گردی

وب گردی