لیلی رشیدی: نقش های ماندگار در روح افراد هم اثر می گذارد/دانشگاه آزاد اسلامی تعداد تحصیل کرده ها را بالا برد

بازیگر سریال «قصه های تا به تا» گفت: نقش های خاص در ابتدا بر شخصیت، ذهن و فکر افراد و پس از آن نیز بر حرفه ای که داریم، تأثیر مثبت می گذارد.

لیلی رشیدی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره آخرین فعالیت های خود، گفت: در حال حاضر مشغول تمرین یک تئاتر هستم که در مرداد ماه روی صحنه می رود. پس از مدت ها در سریال هیات مدیره در تلویزیون حاضر شدم.

وی ادامه داد: تنها دلیل بازی در سریال هیات مدیره و حضورم در تلویزیون به دلیل ارادتم به مازیار میری کارگردان این مجموعه بود و هیچ دلیل دیگری برای اینکار وجود نداشت.

** نقش های ماندگار در روح افراد هم اثر می گذارد

بازیگر سریال «قصه های تا به تا» در ادامه درباره تأثیر تجربه های تئاتری خود بر سینما و تلویزیون، گفت: بدون شک تئاتر و تصویر بر هم اثر می گذارند اما در نهایت همه آثاری که از یک ارزش خاص برخوردار باشد، بر افراد تأثیر می گذارد.

رشیدی افزود: نقش های خاص در ابتدا بر شخصیت، ذهن و فکر افراد و پس از آن نیز حرفه ای که داریم، تأثیر مثبت می گذارد.

** رنان در سینما خوب درخشیده اند

بازیگر فیلم سیمنمایی «جاده قدیم» درباره تأثیر زنان در سینما و تلویزیون، اظهار کرد: زنان در سینما بسیار خوب درخشیده اند، فیلم های بسیاری وجود دارد که زنان در آنها نقش اول را دارند.

رشیدی ادامه داد: نمی خواهم به این سمت و سو بروم که زنان و مردان را از هم جدا کنم اما بازهم فکر می کنم به راحتی می توانیم در فیلم ها ببینیم که به مقدار بسیاری بازیگر زن توانمند در سینما وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه نقش زنان در سینما بسیار پررنگ تر از گذشته شده، یادآور شد: زنان در سینما نقش های مهمی را ایفا کرده اند که ماندگار شده است.

** دانشگاه آزاد اسلامی تعداد تحصیل کرده ها را بالا برد

این بازیگر سینما و تئاتر درباره تأثیر دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقای سطح فرهنگ و هنر در جامعه، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در شرایطی که ظرفیت دانشگاه های دولتی بسیار محدود بود و افراد بسیاری نمی توانستند وارد دانشگاه ها شوند، شرایط تحصیل را مهیا کرد.

رشیدی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در کشور ما اهمیت بسیاری دارد و نمی توان نقش این دانشگاه در افزایش سواد را نادیده گرفت.

وی خاطر نشان کرد: حتما مهم است که تعداد افراد تحصیل کرده در کشور بسیار بیشتر از گذشته باشد اما این حرف به این معنا نیست که فرهنگ افراد به میزان تحصیلاتشان است.

به گزارش ایسکانیوز، لیلی رشیدی حائری متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۲ در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است.

وی با سریال تلویزیونی زی‌زی گولو که برای کودکان ساخته شده بود در جامعه هنری ایران مطرح شد. «خوک»، «شیرین»، «مربای شیرین»، «همه بچه‌های من»، «قصه‌های تابه‌تا»، «سرنخ» و «برگی از زندگی» از جمله آثاری هستند که این هنرمند در آنها ایفای نقش کرده است.

503

کد خبر: 935895

وب گردی

وب گردی