رئیس واحد همدان به دلیل برگزاری موفق اردوی راهیان نور تقدیر شد

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزای ایسکانیوز، سرتیپ دوم مظاهر مجیدی با ارسال نامه و لوح تقدیرنامه از رئیس واحد همدان به دلیل برگزاری باشکوه و موفق اردوی راهیان نور دانشجویی تقدیر کرد.

در این لوح که به امضاء سرتیپ دوم پاسدار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان رسیده است آمده: بی‌تردید باشکوه‌ترین و ماندگارترین لحظه‌های حیات یک ملت هنگامه‌ی دفاع از کیان عزت و سربلندی و مصاف با متجاوزان و حرمت‌شکنان است. برگزاری اردوهای راهیان نور فرصتی است مغتنم و الهام‌بخش برای احیاء و تکرار خاطره‌های ناب از حماسه‌های بی‌مانندی که اسطوره‌های صبر و پایداری با نثار جان گران‌قدر شأن به‌پای نهال شرافت این سرزمین آفریدند. اینک خدای را سپاس گذاریم که این توفیق نصیب مجاهدان با اخلاص و پرتلاش عرصه‌های جنگ نرم در عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور گردیده است.

بدین‌وسیله مراتب سپاس خود را مبنی بر همراهی مؤثر و ارزنده‌ی جنابعالی در برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهیان نور سال 1396 بسیج دانشجویی استان همدان اعلام می‌نماییم.

همچنین مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با ارسال لوح تقدیری جداگانه، از همراهی مؤثر و تلاش همه‌جانبه‌ی صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل اعزام اردوهای دانشجوهای به مناطق عملیاتی جنوب کشور، تقدیر کرد.

قریب به 500 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان، اسفندماه سال گذشته در قالب یک برنامه 4 روزه راهیان نور، از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.

202

کد خبر: 935939

وب گردی

وب گردی