عطایی: کولاکوویچ پارتی بازی نمی‌کند/ نتیجه لیگ ملت‌ها برای تیم ملی مهم نیست

سرمربی تیم والیبال جوانان گفت: فکر نمی کنم سرمربی تیم ملی بر اساس پارتی بازی تصمیم بگیرد و قطعا دیدگاهش چنین است که قاسم کارخانه می تواند به او و تیمش کمک کند.

بهروز عطایی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد وضعیت تیم والیبال جوانان اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و برنامه های خود را پیش می بریم. سومین مرحله اردوهای آماده سازی را پشت سر می گذاریم. در فاز اول به تست گیری و انتخاب بازیکنان جدید پرداختیم، در مرحله دوم نیز 40 نفر را دعوت کردیم که در این میان گزینش هایی نیز انجام دادیم.

وی ادامه داد: در اردوی سوم به 20 نفر رسیده ایم که تلاش می کنیم بازیکنان را از نظر بدنی به آمادگی لازم برسانیم و آرام آرام به فضای مسابقات نزدیک تر شویم.

سرمربی تیم والیبال جوانان در خصوص شایعات مطرح شده مبنی بر اعزام تیم والیبال جوانان به جای تیم ملی، به بازی های آسیایی 2018 تصریح کرد: قرار نیست تیم جوانان اعزام شود بلکه تیم ملی «ب» شاید راهی این رقابت ها شود. هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده اند اما احتمالا تیم «ب» به جاکارتا اعزام خواهد شد.

عطایی در خصوص اخراج امیرحسین اسفندیار از اردوی تیم ملی توسط ایگور کولاکوویچ و اضافه شدن این بازیکن به اردوی تیم جوانان ایران گفت: او به جمع ما اضافه نشده است. نام اسفندیار را به دلیل بی انضباطی از لیست تیم ملی خارج کردند ولی همراه با دیگر ملی پوشان تمرین می کند.

وی در واکنش به اضافه شدن قاسم کارخانه، پسرِ مصطفی کارخانه، سرمربی پیشین تیم ملی و بانک سرمایه به تیم ملی که برخی این اتفاق را ناشی از پارتی بازی می دانند، خاطرنشان کرد: هر مربی سلایق خاص خودش را دارد و ایگور کولاکوویچ نیز از این قاعده مستثنی نیست. فکر نمی کنم سرمربی تیم ملی بر اساس پارتی بازی تصمیم بگیرد و قطعا دیدگاهش چنین است که این بازیکن می تواند به او و تیمش کمک کند.

سرمربی تیم والیبال جوانان با اشاره به حضور تیم ملی در لیگ ملت ها تأکید کرد: کولاکوویچ کارنامه مشخص و روزمه قابل دفاعی دارد. مهم این است که بدانیم تیم ملی در لیگ ملت ها چه اهدافی را دنبال می کند. او احتمالا در عین ارائه عملکرد قابل قبول، نگاهی هم به بازیکنان جوان و آینده دار کشورمان خواهد داشت. تیم ما در این مسابقات با تلفیقی از جوانان و با تجربه ها به میدان خواهد رفت. فکر نمی کنم نتیجه اش چندان برای ما مهم باشد و تفکر اصلی کولاکوویچ در مسابقات قهرمانی جهان نمود پیدا می کند.

602

کد خبر: 935952

وب گردی

وب گردی