زدن دکمه خاموش شهرداری توسط نجفی

عضو سابق شورای شهر تهران در باره عملکرد شهرداری با مدیریت دکتر نجفی گفت :فعالیت یا اقدامی از سوی شهرداری در سطح شهر تهران حاصل نشد و در دوره مدیریت دکتر نجفی به مباحث رسانه و سیاست بیشتر پرداخته شد.

محسن پیرهادی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت :شهرداری تهران درهشتم ماه گذشته ،اطلاعاتی درباره عملکرد خود به رسانه ها منعکس نکرد.در واقع فعالیت یا اقدامی از سوی شهرداری در سطح شهر تهران حاصل نشد و در دوره مدیریت دکتر نجفی بیشتر به مباحث رسانه و سیاست پرداخته شد.

وی گفت: تنها عملکرد خوب شهرداری در این چند ماه گذشته تعویض روکش و آسفالت پل کریم خان بود .در واقع شهرداری در دوره جدید نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و نسبت به عملکرد شهرداری در دوره دکتر قالیباف قابل مقایسه نیست.

عضو سابق شورای شهر تهران در پاسخ به پرسش مبنی بر اینکه عملکرد شورای پنجم چگونه بوده است گفت : شورای شهر پنجم در این هشت ماه نتوانسته آن طور که باید خدمات خوبی را به شهروندان ارائه کند امیدوارم که تا پایان چهارسال وضعیت شورا تغییر کند و با انتخاب یک شهردار عملگرا بتواند در مدار کار و خدمت برای شهر و شهروندان حرکت کند.


پیرهادی در ادامه گفت : شهردار جدید باید از پوزیشن سیاسی خارج شده و در راه خدمت به شهر و شهروندان قدم بردارد.
حوزه شهرداری یک بنگاه سیاسی نیست ،در واقع یک مجموعه خدماتی ، اجتماعی است و شهروندان از مدیران شهری انتظار کار خدماتی ، فرهنگی و اجتماعی را در سطح شهر دارند.

وی افزود : بین کاندیداهای مورد نظر برای شهرداری باید فردی انتخاب شود ، که تجربه کار مدیریتی در سطح کلان یا تجربه فعالیت در یک وزارت خانه را داشته باشد و با دستگاه های دولتی و حکومتی ارتباط بر قرار کند.


عضو سابق شورای شهر تهران در پایان گفت : دکتر نجفی به دلیل بیماری تا حدودی در انجام فعالیت ضعیف شدند و نتوانستند عملکرد خوبی را از خود به جا بگذارند البته ناگفته نماند یک مدیر شهری در هشت ماه نمی تواند برای کلانشهر تهران با همه فراز و نشیبش کار زیادی انجام دهد.


خبرنگار :حسین طالبی


706

کد خبر: 935977

وب گردی

وب گردی