ابطحی: دلیل واگرایی جامعه چیست؟/رفتار مسئولان اعتماد سازی در جامعه است

عضو فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به اینکه اختلاف بین مسئولان سبب واگرایی جامعه می شود، گفت: اگر لبخند جلوی دوربین مسئولان در پشت دوربین به حاشیه سازی تبدیل شود، جامعه همه مسئولان را سروته یک کرباس می خوانند.

به گزارش ایسکانیوز،محمدجواد ابطحی،با اشاره به ضرورت ایجاد همگرایی و وحدت بین مسئولان قوا، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب در وصیتنامه عبادی-سیاسی خود رمز پیروزی انقلاب را وحدت کلمه عنوان کردند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر وحدت کلمه از مسئولان گرفته شود مشخص است که دیگر انقلابی نخواهیم داشت، اظهار کرد: بر این اساس شاهد هستیم امروزه دشمنان با ایجاد تنش، تقویت عوامل نفوذ و غیره سعی می کنند تفرقه بوجود بیاورند و مسئولان و جامعه را از همدیگر دور کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه امروزه در شبکه های ماهواره‌ای و فضای مجازی واگرایی نسبت به مسئولان و انقلاب اسلامی تبلیغ می شود، ادامه داد: مردم به زمامدارانشان شبیه تر هستند تا پدرانشان، از این رو رویکرد مسئولان به یکدیگر در جامعه منعکس خواهد شد و تاثیر جدی را رقم خواهد زد؛ به عبارتی وقتی مشاهده می شود که مسئولان همدیگر را تخریب می کنند، واگرایی ایجاد شده سبب تخریب وجه نظام می شود.

تاکید رهبر انقلاب بر رفع اختلاف نظر مسئولان در جلسات نه رسانه ها

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه رهبر انقلاب همواره تاکید کرده اند که مسئولان اختلافات را در جلسات برطرف کنند و به رسانه ها کشیده نشود، تصریح کرد: این مهم در حالی است که سران قوا هر چند وقت یکبار با همدیگر جلسه برگزار می کنند از این رو تاثیر این جلسات باید در رده‌های پایین تر نیز مشاهده شود نه اینکه صرفا جلسه ای برگزار و با پذیرایی از یکدیگر به اتمام برسد.

مسئولان کشور بایددر رفتارشان تجدید نظر کنند

ابطحی ضمن بیان اینکه مسئولان کشور باید تجدید نظر در رفتارشان داشته باشند، افزود: نباید فراموش کرد که جامعه اجماع مرکب تلقی می کند و همه را به یک چوب می راند؛ به عبارتی عنوان می کنند که همه مسئولان سروته یک کرباس هستند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئولان کشور باید لبخند جلوی دوربین را در پشت دوربین هم داشته باشند نه اینکه به تخریب و حاشیه بپردازند، گفت: وقتی مردم مشاهده کنند که مسئولان برای رفع مشکلات به یکدیگر مشورت و راهکار می دهند، حتما این رفتار موجب اعتمادسازی شده و وحدت بین مردم، مسئولان و نظام را تقویت می کند.

ضرورت همصدایی مسئولان در مواجه با موضوعات ملی و فراملی

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی همچنین همصدایی مسئولان در مواجه با موضوعات و مسائل ملی و فراملی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: به عنوان مثال برجام مسئله ای است که موافقان و مخالفان داخلی زیادی داشت اما امروزه در شرایط کنونی که با غربی ها مواجه هستم و رویکرد خصمانه ترامپ را مشاهده می کنیم، باید موضع گیری و همنوایی یکسانی بین مسئولان بوجود بیاید.

خانه ملت

705

کد خبر: 935983

وب گردی

وب گردی