کشف بیش از 170 کیلو حشیش و تریاک در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری 6 نفر از اعضای باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 170 کیلو و 580 گرم حشیش و تریاک خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر، اظهار داشت: درپی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، محرز شد که یکی از عناصر قاچاقچی با همدستی دو نفر دیگر، قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از رابطان خود در تهران تحویل گرفته و برای توزیع و فروش به کرج منتقل کنند.

وی افزود: پس از رصد تحرکات اعضای باند، زمانی که متهمان با استفاده از دو دستگاه خودرو سمند و پژو 405، قصد انتقال مواد از تهران به کرج را داشتند، با سرعت عمل ماموران غافلگیر شده و خودروهای آنها در محدوده گرمدره توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در بازرسی از خودرو سمند، مقدار 28 کیلو و 400 گرم تریاک و 102 کیلوگرم حشیش کشف شد.

محمدیان گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در بازجویی‌های تکمیلی ماموران به محل دپو مواد مخدر در تهران اعتراف کردند که با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، به مکان مورد نظر اعزام و در بازرسی از مخفیگاه آنها، 39 کیلو و 150 گرم تریاک و یک کیلو و 30 گرم حشیش با لفافه کشف و در این رابطه سه نفر سوداگر مرگ دستگیر شدند.

در این عملیات جمعا 170 کیلو و 580 گرم حشیش و تریاک کشف و در این رابطه شش سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند .

کد خبر: 936032

وب گردی

وب گردی