شکایت باشگاه صنعت نفت از اسدی بابت مصاحبه امروز با کمیته اخلاق!

باشگاه صنعت نفت بابت مصاحبه امروز مرتضی اسدی به کمیته اخلاق شکایت کرد و خواستار رسیدگی به این صحبت‌ها شد.

به گزارش ایسکانیوز، باشگاه صنعت نفت با ارسال نامه‌ای نسبت به مصاحبه امروز مرتضی اسدی با خبرگزاری فارس واکنش نشان داد و از کمیته اخلاق درخواست کرد این موضوع را بررسی کند.

نامه مدیر عامل صنعت نفت به کمیته اخلاق را در زیر می‌خوانید:

رئیس محترم کمیته اخلاق فدارسیون فوتبال جمهوری اسلامی

با سلام و دعای خیر

احتراما با توجه به مصاحبه ساعت 10:41 دقیقه مورخ 9/2/1397 آقای مرتضی اسدی بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ هفدهم با خبرگزاری فارس(حوزه فوتبال ایران) و انتشار مطالب غیرواقع در این گفتگو خواهشمند است دستور فرمایید به منظور پیشگیری از تکرار موارد مشابه و تعمیم نشر اکاذیب در حاشیه فوتبال کشور، نسبت به شکایت این موسسه از نامبرده، اقدام لازم را مبذول فرمایند.

در همین راستا برخی موارد مطروحه از سوی این بازیکن به شرح ذیل و به منظور شفاف سازی و ارتقای قدرت تصمیم‌گیری آن کمیته حضورتان ایفاد می‌گردد.

-نامبرده در گفتگوی منتشر شده به موضوع مبالغ دریافتی بازیکنان اشاره کرده است و این مبالغ را به صورت کلی برای بیشتر بازیکنان صنعت نفت در لیگ هفدهم 50درصد عنوان کرده است در صورتیکه همین بازیکن بیش از 70درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده است(اسناد مالی برای اثبات این ادعا موجود است)

-نامبرده به عدم حضور مدیرعامل در کنار تیم اشاره کرده است که اینجانب به غیر از 4مسابقه که به دلایل شخصی در کنار تیم حضور نداشتم همواره صنعت نفت را در رویدادهای مختلف همراهی کرده و هیچگاه از این مجموعه دور نبودم.

-این بازیکن در قسمتی از این مصاحبه به عدم تعطیلی تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به دلیل مشکلات مالی اشاره کرده است و این ادعا در حالی رد می‌شود که تمرینات این تیم درست پیش از برگزاری دیدارهای حساس مقابل پرسپولیس و استقلال به خواست بازیکنان و سرمربی تعطیل شد؛ حتی برخی از این بازیکنان از عدم حضور این تیم در بازی عقب افتاده مقابل پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی خبر داده بودند.

-این بازیکن از واژه«فی سبیل‌الله» به منظور بازی با افکار هواداران مظلوم صنعت نفت بازی کرده است در حالیکه دریافتهای چند صد میلیونی ایشان نمی‌تواند صرفا در راه خدا باشد.

-نامبرده در حالی با استفاده از واژه‌ها سعی در تخریب مجموعه مدیریتی صنعت نفت آبادان داشته است که بارها با وجود قرارداد با تیم فوتبال صنعت نفت با تکیه بر قدرت دوستی با شخص سرمربی در کلاسهای مربیگری حاضر شده و از حضور در تمرینات این تیم خودداری کرده است.

پ.ن۱: به پیوست ۲برگ مصاحبه مرتضی اسدی با خبرگزاری فارس جهت هرگونه بهره برداری حضورتان ارسال ‌می‌شود.

کد خبر: 936077

وب گردی

وب گردی