288 مورد اخطار ایمنی به ساختمان های  منطقه 13 ابلاغ شد

معاون پیشگیری منطقه 6 عملیات سازمان آتش ­نشانی در کمیته ایمنی ساختمان­ ها از منطقه 13 به عنوان منطقه پیشرو در ایمن سازی ساختمان ­ها نام برد و گفت : این منطقه در بین مناطق 22 گانه توانسته رتبه چهارم را به لحاظ ارتقای ایمنی ساختمان¬ها کسب کند که جای تقدیر و تشکر دارد.

به گزارش ایسکانیوز کمیته ایمنی ساختمان­ ها با هدف کاهش سوانح ساختمانی و تلفات ناشی از آن در محدوده این منطقه به ریاست مرتضی رحمان­ زاده، شهردار منطقه و با حضور جمعی از معاونان، مدیران و نماینده سازمان آتش­ نشانی تشکیل جلسه داد .

شهردار منطقه با اشاره به شناسایی ساختمان­ های نا ایمن منطقه 13 و ابلاغ 288 مورد اخطار ایمنی گفت: با اخذ دستور قضائی و صدور اخطاریه، عملیات اجرائی ایمن­ سازی ساختمان­ها شامل پاساژ نور، سینما ماندانا و بیمارستان لواسانی اجرایی شده است.

وی بر پیگیری حقوقی برای ایمن­سازی ساختمان­های پر­خطر تاکید کرد و افزود: با اولویت­ بندی و درجه­ بندی ایمنی ساختمان­ها به کم خطر، میان خطر و پر­خطر ، اخطاریه­ هایی به ساختمان­ های با قدمت بالا ابلاغ و در مرحله بعد به ساختمان­ های نا ایمن با قدمت کمتر داده شود.

تهیه و تدوین ساختار و تشکیل کمیته ایمنی ساختمان­ ها در نواحی، بهره­ گیری از پتانسیل­ های آتش ­نشانی برای آموزش در سراهای محلات از دیگر تاکیدات شهردار منطقه در این جلسه بود.

معاون پیشگیری منطقه 6 عملیات سازمان آتش نشانی در کمیته ایمنی ساختمان­ ها از منطقه 13 به عنوان منطقه پیشرو در ایمن­ سازی ساختمان­ ها نام برد و گفت : این منطقه در بین مناطق 22 گانه توانسته رتبه چهارم را به لحاظ ارتقای ایمنی ساختمان ها کسب کند که جای تقدیر و تشکر دارد.

700

کد خبر: 936096

وب گردی

وب گردی