دوست داشتنی ها به لیگ برتر رسیدند/ تعصبی که هنوز زنده است

روز گذشته سرانجام پرونده لیگ برتر بسته شد و دو تیم پر طرفدار نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران جواز حضور در لیگ برتر را به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، روز گذشته سرانجام پرونده لیگ یک، فصل 97-96 به پایان رسید و در نهایت دو تیم نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران موفق به حضور در لیگ برتر شدند.

در این بین نفت مسجد سلیمان از همان ابتدای فصل با ارائه بازی های منطقی در بیشتر مقاطع فصل صدرنشین بود و صعود این تیم به لیگ برتر دور از ذهن نبود اما بر خلاف این تیم نساجی محبوب شهر قائمشهر شرایط متفاوتی را تجربه کرد و درحالی که در ابتدای نیم فصل دوم در رتبه های میانه جدول بود و برای رسیدن به لیگ برتر ناچار بود رقبای فراوانی را از پیش روی خود بردارد موفق به صعود شد.

نساجی فصل را با مهدی پاشازاده آغاز کرد و پس از خروج او از این تیم هم برای چند بازی با داود مهابادی کار را ادامه داد اما نقطه عطف این تیم با آمدن جواد نکونام و اضافه شدن محمد عباس زاده که از نیم فصل تصمیم گرفت سایپا که با علی دایی در لیگ برتر مدعی بود را رها کند و به در راستای لیگ برتری شدن تیمش به نساجی اضافه شد و با وجود بازی های کمتر بازهم آقای گل لیگ یک شد.

اضافه شدن دو تیم پرطرفدار از شمال و جنوب کشور به فصل آینده لیگ برتر می تواند به جذابیت های این لیگ اضافه کند و نکته امیدوار کننده این ماجرا معرفی محمود فکری و جواد نکونام به عنوان دو مربی جوان و کاربلد به فوتبال کشورمان بود که اگر بتوانند در ادامه همین راه را ادامه دهند قطعا به سود فوتبال کشورمان خواهد بود.

اتفاق جذاب تر اینکه می شود همچنان در فوتبال این روزهای کشورمان که پول حرف اول را می زند و عشق به پیراهن بیشتر در مصاحبه های بازیکنان رویت می شود هستند هنوز بازیکنانی مانند عباس زاده که به عشق مردم شهرش قید لیگ برتر و تیتر روزنامه ها شدن را می زند و به با گل های حساسی که به ثمر رساند موجب لیگ برتری شدن نساجی مازندران شد.

606

کد خبر: 936162

وب گردی

وب گردی