امیر فرازیان از فرماندهان ارتش در دفاع مقدس درگذشت

امیر یدالله فرازیان فرمانده اسبق لشکر ۳۰ گرگان و همرزم شهید سپهبد صیاد شیرازی و از فرماندهان دلاور سالهای دفاع مقدس درگذشت.

به گزارش ایسکانیوز، امیر یدالله فرازیان فرمانده دلاور و اسبق لشکر ۳۰ گرگان و همرزم شهید سپهبد صیاد شیرازی و از فرماندهان دلاور سالهای دفاع مقدس به دیار باقی شتافت.

امیر فرازیان با حضور در مسئولیتهای متعدد و طی مراحل فرماندهی در یگانهای عملیاتی و آموزشی و حضور موثر در عملیاتهای بزرگ جنگ تحمیلی از جمله فرماندهان مبتکر و متعهد بود که با ویژگی های بارز مدیریتی و منش فرماندهی مبتنی بر اخلاق، ارتقای روحیه رزمی رزمندگان یگانهای تحت امر خود را فراهم می‌کرد که این ویژگی‌ها موجب موفقیتهای وی در شرایط دشوار جنگ تحمیلی بود.

این گزارش حاکیست امیر فرازیان در طول مدت فرماندهی لشکر ۳۰ گرگان پذیرای جمع کثیری از اسرای عراقی بود که با رفتار و مدیریت اخلاق مدار و اسلامی، الگویی از عطوفت و رسیدگی به اسرا بر مبنای تعالیم اسلامی را از خود به یادگار گذاشت.

وی از پیشگامان تشکیل یکی از تیپ‌های تکاور در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود و هرگز از تلاش و برنامه ریزی و خدمت به همرزمان خود غافل نشد و در دوران بازنشستگی نیز با حضور مسئولانه در کانون باز نشستگان ارتش منشاء خدمات و رسیدگی به امور بازنشستگان شد.

منبع: فارس

302

کد خبر: 936175

وب گردی

وب گردی