باغ کتاب با تخفیفات ویژه به استقبال دوستداران کتاب می رود

مدیرعامل باغ کتاب تهران درباره برنامه های این مجموعه در نمایشگاه بین المللی کتاب، گفت: مخاطبان باغ کتاب با تهیه کارت «باشگاه مشتریان باغ کتاب» می توانند از خرداد ماه از تخیفات ویژه این مجموعه بهره مند شوند.

به گزارش ایسکانیوز از باغ کتاب، مجید حسینی با اشاره به نحوه حضور باغ کتاب تهران و نشر شهر در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب، اظهار کرد: امسال برای نخستین بار با استراتژی تبلیغ علم، نوآوری و تولید داخلی در نمایشگاه کتاب حضور پیدا می کنیم و به دنبال آن هستیم با راه اندازی فرهنگ سرای کتاب فضای مناسبی را برای آشنایی مخاطبان به ویژه کودکان با کتب علمی روز دنیا فراهم آوریم.

وی ویژه ترین اقدام باغ کتاب در نمایشگاه کتاب را ارائه کارت باشگاه مشتریان عنوان کرد و گفت: برای اولین بار عضو گیری باشگاه مشتریان باغ کتاب را خواهیم داشت که مخاطبان باغ کتاب می توانند با ثبت نام و استفاده از این کارت در این مجموعه برای خرید کتاب، سالن های سینما، خانه کودک، باغ های علم کودک و نوجوان و ... از تخفیف های ویژه بهره مند شود و میزان این تخفیفات به زودی اعلام می شود.

به گفته مدیر عامل باغ کتاب بخشی از خانه کودک در نمایشگاه کتاب دایر می شود و کودکان 2 تا 8 سال می توانند از این امکانات به طور رایگان استفاده کنند.

حسینی با بیان اینکه در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب، امکانات تمامی بخش های پرمخاطب باغ کتاب به مصلی منتقل می شود، گفت: 10 دستگاه اصلی تالار علم باغ کتاب، در غرفه باغ کتاب نمایش داده می شود و با راه اندازی باشگاه رباتیک امکان ارائه آموزش های رباتیکی فراهم شده است.

وی حضور نویسندگان بنام و قرائت کتاب در فرهنگ سرای کتاب را از دیگر برنامه ها معرفی و عنوان کرد: غرفه نشر شهر امسال با عرضه 32 عنوان کتاب در حوزه علم و غرفه بازباران با ارائه لوازم التحریر ایرانی پذیرای مخاطبان است.

مدیرعامل باغ کتاب تهران در پایان خاطر نشان کرد: همچنین علاقه مندان به عضویت در کتابخانه های سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در صورت مراجعه به فرهنگ سرای کتاب می توانند به صورت رایگان کارت عضویت در کتابخانه های شهرداری را دریافت کنند.

502

کد خبر: 936247

وب گردی

وب گردی