جزئیات محدودیت های ترافیکی تعطیلات پایان هفته

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به تشریح ممنوعیت های ترافیکی تعطیلات پایان هفته پرداخت.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با ایسکانیوز از محدودیت ها و ممنوعیت های جاده های کشور از 11 اردیبهشت تا 15 اردیبهشت خبر داد و گفت: رانندگان می توانند از مسیرهای جایگزین اعلام شده استفاده کنند.

وی ادامه داد:تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر امروز11 اردیبهشت تا ساعت 6 صبح روز شنبه 15 اردیبهشت از محورهای کرج-چالوس ،هراز،فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.البته گفتنی است تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رحمانی با اشاره به محدودیت تردد در محور کرج-چالوس گفت: تردد انواع تریلر,کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس ممنوع است.همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 ظهر امروز سه شنبه 11 اردیبهشت تا 12 شب از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل, تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت3 بعد از ظهر تا 12 شب از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه است.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 1 بعد از ظهرتا 12 شب روز جمعه14اردیبهشت از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل, تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا 12 شب همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به محدودیت تردد در محور هراز گفت: تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع است. البته گفتنی است تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت12 ظهر تا 12 شب امروز،سه شنبه 11 اردیبهشت و از ساعت6 صبح تا 12 شب روزهای چهارشنبه(12)،پنجشنبه(13) و جمعه(14) اردیبهشت و همچنین از ساعت6 صبح تا 12 ظهر روز شنبه 15 اردیبهشت از محور هراز ممنوع است.

وی اظهار کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 1بعد از ظهر تا 12 شب روز جمعه 14اردیبهشت از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت3 بعداز ظهر تا12 شب همان روز با اعلام مامورین مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه است.

رحمانی در پایان با اشاره به تردد در محور فیروزکوه تاکید کرد: تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر تا12 شب روز سه شنبه 11 اردیبهشت و همچنین از ساعت8 صبح تا 12 شب روزهای چهارشنبه و جمعه مورخ های 12 و 14 اردیبهشت از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

705

کد خبر: 936374

وب گردی

وب گردی