اهدای گل دکتر فرهاد رهبر به کارگران دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در آستانه یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر، با تعدادی از کارگران خدوم و زحمتکش بخش های مختلف واحد علوم و تحقیقات دیدار کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این دیدار با اهدای گل و تبریک روز جهانی کار و کارگر، گفت: امروز بهانه‌ای پیدا کردیم که خدمت شما برسیم و روز کارگر را تبریک بگوییم.

وی خاطرنشان کرد: امسال یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر و دوازدهم اردیبهشت روز معلم با سالروز ولادت حضرت ولی عصر (عج) و اعیاد نیمه شعبان مقارن شده است که این تقارن را به فال نیک گرفته و از خدا می خواهیم به کار ما خیر و برکت عطا کند.

وی در پایان خطاب به کارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از شما می خواهیم ما را از دعای خیرتان محروم نکنید و همه در کنار هم و با کمک هم تلاش کنیم تا دانشگاه آزاد اسلامی را به اهداف خود برسانیم.

گفتنی است دکتر قاسم عموعابدینی قائم‌مقام واحد علوم و تحقیقات، حجت الاسلام والمسلمین ذاکر معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات، علی فقیه مدیرکل تشریفات و پیگیری های ویژه دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سیدیعقوب زراعت‌کیش مدیرکل حوزه ریاست واحد علوم و تحقیقات، دکتر فاطمه عزیزآبادی فراهانی معاون پژوهشی واحد علوم و تحقیقات و تنی چند از معاونان و مدیران واحد علوم و تحقیقات نیز در این مراسم حضور داشتند.

204

کد خبر: 936377

وب گردی

وب گردی