هدف دانشگاه  تولید ثروت از علم است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: هدف دانشگاه تبدیل دانایی به توانایی و تولید ثروت از علم است.

به گزارش ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، دکتر احمد آذین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در نشست صمیمانه با اعضای هیات علمی دانشکده‌های علوم تربیتی، روانشناسی و زبان خارجی گفت: استادان ستون‌ها و پایه‌های فکری دانشگاه و محل رجوع در زمینه‌های مختلف هستند.

دکتر آذین بر حرکت از دانشگاه آموزش محور به سمت دانشگاه کارآفرین تاکید کرد و افزود: هدف دانشگاه تبدیل دانایی به توانایی و تولید ثروت از علم است و در این خصوص دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و دانشکده زبان های خارجی ظرفیت انجام کارهای بزرگی برای کشور دارد.

وی افزود: محققین برجسته این دانشکده از افتخارات استان و کشور هستند، فصلنامه‌ها و مجلات علمی پژوهشی در حوزه‌روانشناسی، علوم‌تربیتی و زبان‌خارجه از مهمترین مجلات علمی تخصصی هستند و بر این اساس سهم اعضای هیأت عهلمی در درآمدزایی باید مشخص شود و برای سال جاری هر هیأت علمی حداقل تا 5 میلیون تومان در آمدزایی در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: اساتید در انجام طرح‌های پژوهشی برون دانشگاهی با کد و شناسه دانشگاه اقدام کنند تا علاوه بر اعتباربخشی بیشتر به جایگاه این محققین، در ارتقاء و مرتبه علمی و حق جذب عزیزان مورد اعمال قرار گیرد.

دکتر آذین در پایان سخنان خود تأکید کرد: نگاه ما به مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی استان باید نگاه فرابخشی و نگاه خانوادگی باشد و همه فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در استان به هم پیوسته اند. به عنوان مثال مشکل آب یک مشکل عمومی است نه اینکه فقط مشکل یک بخش کوچک از جامعه باشد.

در ادامه این نشست، تعدادی از اعضای هیأت علمی به طرح دیدگاههای خود پرداختند.

202

کد خبر: 936401

وب گردی

وب گردی