آخرین خبرها از استعفای وزیر ارتباطات/ جهرمی:  اعلام نظر کارشناسی نباید استعفا تلقی شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نباید اعلام نظر کارشناسی را استعفا اعلام کنیم، در مورد فیلترینگ ما بارها اعلام کرده‌ایم که فیلترینگ تنها راه حل نیست.

فرنقی زاده، مدیرکل روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، درخصوص خبرهای منتشر شده مبنی بر استعفای جهرمی، وزیر ارتباطات و فناور اطلاعات گفت: از صبح امروز وزیر در دفتر ریاست جمهوری حاضر شده و تا زمان بازگشت او نمی توان خبر دقیقی را در این زمینه ارائه کرد؛ بنابراین در حال حاضر این خبر قابل تایید یا تکذیب نیست.

به گفته مدیر کل روابط روابط عمومی ورازت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ملاقات جهرمی با رئیس جمهور به عنوان جلسه روتین محسوب نمی شود.

در ادامه محمدجواد جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص جلسه ای که امروز صبح با رئیس جمهور داشت، گفت: نباید اعلام نظر کارشناسی را استعفا اعلام کنیم، در مورد فیلترینگ ما بارها اعلام کرده‌ایم که فیلترینگ تنها راه حل نیست و در مورد چالش های آن نیز نظرات را مستدل و مستند به مراجع مربوطه اعلام کرده‌ایم.

او با بیان اینکه براساس شواهد شکست فیلترینگ در روسیه ممکن است که این مشکلات در ایران رخ دهد، افزود: در هر حال به نظر می‌رسد فراتر از بحث امروز باید سیاستگذاری و قانونگذاری کشور در مورد رسانه‌های نوین را سریعتر به نتیجه رساند تا دیگر شاهد اینگونه چالش ها نباشیم.

401

کد خبر: 936414

وب گردی

وب گردی