همکاری دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و کمیته امداد

تفاهم‌نامه همکاری پژوهشی، فناوری، کارآفرینی و حمایتی بین دانشگاه آزاد اسلامی و کمیته امداد استان اردبیل با حضور رئیس و معاونان دو دستگاه منعقد شد.

به گزارش ایسکانیوز، اسحق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: امیدواریم در تعامل بین دانشگاه و کمیته امداد زمینه‌هایی ایجاد شود که هم‌افزایی علمی، پژوهشی، فناوری و کارآفرینی ارتقا یابد.

رسولی اظهار کرد: رویکرد دانشگاه به سمت کارآفرینی است و رسالت دانشگاه پژوهش و فناوری است لذا تقویت ارتباط در این زمینه‌ها حائز اهمیت است؛ مهمترین دغدغه‌ای که در جامعه وجود دارد این است که زنجیره‌های دستگاه‌های اجرایی به هم وصل نیست و هر کدام جزیره‌ای عمل می‌کند و ما در تلاش هستیم پیوند دانشگاه با جامعه و صنعت تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: توان علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با 480 نفر عضو هیات علمی، منبع و ظرفیت بزرگی است که باید برای حل مسائل جامعه زیاد شود.

این مسئول اصلی‌ترین آرمان نظام و انقلاب را خدمت به پابرهنگان دانست و افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) بر اساس اهداف و رسالت‌ها، نقش حمایتی و پشتیبانی دارد که باید از طریق مردم تأمین کنند و باید اذعان کرد روحیه کمک و دستگیری همکاران دانشگاه زیاد است.

حسین دشتی مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل نیز گفت: کمیته امداد بعد از 40 سال، یک سال است که ارتباط با دانشگاه را شروع کرده ولی باید این ارتباط سازمان یافته باشد و خروجی آن به نفع فقرا باشد.

دشتی افزود: انتظار از دانشگاه فراتر از یک مجموعه است. دانشگاه باید در فرایند ارتقای کیفیت خدمات موثر واقع شود و ضرورت دارد فرآیندهای زاید حذف و به صورت ساده ارائه خدمت شود.

وی بر استفاده از یافته‌های پژوهشی دانشگاه در خدمت رسانی کمیته امداد تاکید کرد.

203

کد خبر: 936439

وب گردی

وب گردی