پلیس نماد قانون است/فرماندهان و افسران در مقابل حاشیه سازی ها هوشمندانه عمل کنند

مشاور عالی رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه پلیس نماد قانون است، گفت: عده ای به دنبال حاشیه و فضاسازی برای نیروی انتظامی هستند و فرماندهان و افسران باید در مقابل این حاشیه سازی ها هوشمندانه عمل کنند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین "مصطفی پورمحمدی" در جشن میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) در مسجد کمیل ستاد فرماندهی ناجا با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و میلاد مسرور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) اظهار داشت: ان شاءالله خداوند همه ما را از منتظران واقعی حضرت قرار دهد.

وی با اشاره به میلاد حضرت مهدی (عج) ادامه داد: همواره در همه اولیاء الهی و در همه ادیان از حضرت آدم تا حضرت محمد (ص) مژده و وعده "موعد" داده شده است.

مشاور عالی رئیس قوه قضائیه با اشاره به یک "آینده پژوهی" بیان کرد: در این بررسی و آینده نگاری، صاحب نظران معتقدند که در آینده دین داری توسعه می یابد و این نگاه ریشه در اعتقاد به ظهور منجی بشریت است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به داستان تولد و غیبت امام زمان (عج) بیان کرد: امروز ما باید از منتظران واقعی باشیم و در مسیر اهداف و آرمان های حضرت حرکت کنیم، یعنی اگر می توانیم عدالت گستر باشیم، احکام الهی را جاری و جلوی ظلم بایستیم و معروف و خوبی ها را ترویج دهیم.

پایگاه خبری پلیس ایران

705

کد خبر: 936440

وب گردی

وب گردی