هاینکس: داور جانبدارانه سوت نزند

یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ از جونیت چاکر، داور دیدار امشب تیمش مقابل رئال درخواست کرد که عادلانه سوت بزند و تحت تاثیر جو قرار نگیرد.

به گزارش ایسکانیوز، بایرن مونیخ دیدار رفت را در حالی شکست خورد که موقعیت‌های بسیاری روی دروازه رئال ایجاد کرد ولی در استفاده از آنها ناکام بود. همچنین در چندین صحنه از این دیدار، بایرنی ها معتقد بودند که داور می‌توانست به نفع آنها سوت بزند؛ ولی از این کار خودداری کرد. سال گذشته نیز بایرنی ‌ها به داوری به خصوص در مورد اخراج ویدال و گل آفساید رونالدو معترض بودند. حال هاینکس از چاکر خواست که عادلانه در میدان ظاهر شود.

او گفت:" در دیدار مقابل پاری سن ژرمن در ابتدای فصل، چاکر داور ما بود. چیزی که از او انتظار دارم این است که عادلانه سوت بزند. من انتظار دارم که او داوری خوبی داشته باشد و اشتباهاتش روی نتیجه پایانی تاثیری نگذارد."

هاینکس در سال 1998 با رئال مادرید قهرمان اروپا شد و حالا به دنبال کسب دومین قهرمانی با بایرن است. او در این رابطه گفت:" می‌دانیم که اوضاع خیلی خوب پیش نرفته است. مادرید به بازی‌های مهم عادت دارد ولی ما هم همینطور. سعی می‌کنیم کار حریف را سخت کنیم. می‌جنگیم و در این میان، جزئیات کوچک تاثیرگذار خواهند بود. باید اشتباهات را حداقل کرده و چندین تغییر نسبت به دیدار رفت ایجاد کنیم."

606

کد خبر: 936468

وب گردی

وب گردی