امیر حیدری: 40 هزار واحد مسکونی سازمانی در پادگان نزاجا ساخته می‌شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در نظر داریم 40 هزار واحد مسکونی سازمانی و واحدهای اداری، رفاهی، خدماتی، ورزشی و... در پادگان های نزاجا احداث کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در دومین همایش مهندسی دفاعی و پدافند غیر عامل که با حضور نمایندگان شرکت های انبوه سازان مسکن کشور در ستاد این نیرو برگزار شد، با بیان اینکه یک عرصه تلاش و سازندگی جدیدی در نیروی زمینی ارتش ایجاد شده است، تاکید کرد: نیروی زمینی به عنوان نیروی محوری در ارتش، متصف به صفت ولایی و ولایت محوری است، بر این اساس ما در این نیرو، تعهد الهی آرمانی کرده ایم که مطابق با منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برنامه های خود را تنظیم کرده و در مقام اجرای منویات با بذل سر و جان حضور پیدا کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: فرماندهی معظم کل قوا موضوع احداث این پروژه را بر ما به عنوان یک نهضت خدایی و جهاد بزرگ تکلیف فرمودند تا در زمینه تکمیل منازل سازمانی کارکنان نیروی زمینی برنامه ریزی کنیم و ما نیز امتثال امر کردیم.

حیدری به نمایندگان انبوه سازان مسکن حاضر در همایش گفت: ما در نظر داریم 40 هزار واحد مسکونی سازمانی و واحدهای اداری، رفاهی، خدماتی، ورزشی و... در پادگان های این نیرو را احداث کنیم و این موضوع بسیار حائز اهمیت است. در این نهضت و مسیر جهادی ضمن خوش عهدی باید به استحکام سازه‌ها بیش از پیش اهمیت دهیم، چرا که ما برای کسانی این منازل را احداث می کنیم که جان خود را در کف دست قرار داده اند تا امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برقرار باشد.

منبع: فارس

304

کد خبر: 936472

وب گردی

وب گردی