اساتید در حفظ ارزش های نظام اسلامی نقش محوری دارند .

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا نقش اساتید در حفظ ازش های نظام اسلامی را یک نقش با اهمیت و محوری خواند و اخلاق مداری و تدین را از مهمترین ویژگی یک استاد نمونه برشمرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز ، دکتر علیرضا ملایی در آیین گرامیداشت تجلیل از اساتید به مناسبت روز معلم و جشن میلاد حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه در جمع اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا گفت : «تقارن میلاد امام زمان (عج) و گرامیداشت روز معلم را به فال نیک میگیریم و ان شا الله همه ما جزء منتظران ظهور آن حضرت باشیم . »

سرپرست واحد بیضا خدمات و مجاهدت های معلمان بزرگ تاریخ را تحسین کرد و گفت : «بدیهی است که دانشجویان همیشه و در همه حال باید قدردان محبت های اساتید خود باشند و همواره از زحمات آن ها تجلیل و قدردانی کنند و با انتخاب یک الگوی اسلامی و شایسته در پیشرفت و موفقیت خود و جامعه گام بردارند.

وی گفت: نقش اساتید در حفظ ارزش های نظام اسلامی را بسیار مهم خواند و اظهار داشت : « نقش محوری اساتید در هدایت دانشجویان که تاثیر بزرگی درسلامت و نشاط خانواده و در نهایت ثبات و تعالی یک جامعه را رقم خواهد زد بسیار حائز اهمیت است .

سرپرست واحد بیضا با اشاره به سخنان اخیر دکتر رهبر ریاست عالیه دانشگاه تاکید کرد : « جایگاه برتر دانشگاه آزاد اسلامی در تولید علم خود گواه بر بنیه بالای علمی و توان بی نظیر این دانشگاه در کشور است که همه دانشگاهیان باید برای رسیدن به اهداف مقدس دانشگاه از این مجموعه بی نظیر و بزرگ حمایت کنند .

ملایی ، به بیان برخی از ویژگی های یک معلم نمونه پرداخت و اخلاق مداری را از مهترین ویژگی یک معلم نمونه خواند و اظهار داشت : « یک استاداخلاق مدار و متدین می تواند نقش مهمی در پیشرفت یک دانشگاه و در نهایت یک کشور ایفا کند .»

سرپرست واحد بیضا ، با بیان برخی از برنامه‌ها و اولویت‌های سال 97 با توجه به تاکید سازمان مرکزی دانشگاه درباره درآمدهای غیر شهریه ای افزود: «یکی از برنامه‌های مهمی که در حال اقدام است، راه‌اندازی مدارس سما در بخش پسران برای کسب درآمد غیر شهریه‌ای است که مجوزهای لازم برای آن نیز از مراجع ذیربط اخذ شده است و به زودی شاهد راه اندازی این مدرسه با استفاده از پتانسیل های دانشگاه خواهیم شد که البته اساتید و دانشجویان باید در این زمینه به دانشگاه کمک و یاری رسانند .

به گزارش ایسکانیوز ، مولود خوانی در وصف حضرت مهدی عجه الله تعالی فرجه و اهدا شاخه گل به اساتید حاضر در جلسه توسط اعضای هیات رییسه پایان بخش این آیین گرامیداشت بود .

کد خبر: 936482

وب گردی

وب گردی