آقای گل و سیم خادار غایب تیم برانکو/ ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر الجزیره

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الجزیره خواهد رفت.

به گزارش ایسکانیوز،تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الجزیره خواهد رفت. سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس در بازی این تیم مقابل الجزیره امارات به دلیل محرومیت غایب خواهد بود و این مسئله باعث شده تا برانکو به فکر چیدن یک ترکیب دفاعی جدید در بین مدافعان باشد.

از تمرینات پرسپولیس این‌طور مشخص است که برانکو قصد دارد خط دفاعی‌اش را با ترکیب صادق محرمی به عنوان مدافع راست، شجاع خلیل‌زاده و محمد انصاری به عنوان مدافعان وسط و حسین ماهینی به عنوان دفاع چپ بچیند. در صورتی که ماهینی به عنوان دفاع چپ بازی کند، زوج احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا به احتمال بسیار زیاد به عنوان هافبک‌های تدافعی مقابل الجزیره به میدان خواهند رفت.

علی علیپور، آقای گل سرخ پوشان نیز دچار مصدومیت شده و با اعلام آمادگی اش برای بازی با الجزیره امکان نیمکت نشینی این مهاجم جوان زیاد است. برانکو مربی ریسک پذیری نیست و تا بهبودی کامل علیپور از او استفاده نخواهد کرد. نگاهی به ترکیب احتمالی برانکو برای دیدار با الجزیره:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، سیامک نعمتی و گادوین منشا.

تیم پرسپولیس در بازی رفت مقابل الجزیره در مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه شب (17 اردیبهشت ماه 97)در ابوظبی به مصاف این تیم خواهد رفت.

601

کد خبر: 936496

وب گردی

وب گردی