برخورد تیبا و اتوبوس در تربت حیدریه حادثه آفرید

برخورد سواری تیبا با یک دستگاه اتوبوس در کمربندی شهر تربت حیدریه 28 مصدوم بر جای گذاشت که 25 نفر به صورت سرپایی مداوا شدند.

به گزارش ایسکانیوز،سرهنگ "غلامرضا خرقانی" جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان تربت حیدریهگفت: ساعت 20:11 دقیقه شب گذشته در پی تماس با مرکز 110 مبنی بر یک فقره تصادف جرحی در کمربندی شهر تربت حیدریه بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری12 به همراه عوامل امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه خودرو تیبا به رانندگی خانمی 44 ساله هنگام سبقت با یک دستگاه اتوبوس با 34 سرنشین که از سرایان به مقصد مشهد در حرکت بوده برخورد کرده و اتوبوس از جاده منحرف شده است.

وی گفت: در این حادثه 28 نفر از سرنشینان اتوبوس مصدوم و با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان نهم دی شهر تربت حیدریه منتقل شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان تربت حیدریه اظهار داشت: از 28 مصدوم این حادثه، 25 نفر به صورت سرپایی مداوا و 3 نفر همچنان بستری بوده که وضعیت عمومی آنان رضایت بخش است.

سرهنگ خرقانی خاطر نشان کرد: کارشناس پلیس راه علت حادثه را بی احتیاطی راننده تیبا به علت رعایت نکردن فاصله عرضی هنگام سبقت نسبت به اتوبوس اعلام کرده است.

وی از رانندگان خواست با احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، خصوصاً رعایت سرعت مطمئنه و سبقت غیرمجاز از تحمیل خسارات جانی و مالی به خود و جامعه جلوگیری کنند.

پایگاه خبری پلیس ایران

705

کد خبر: 936538

وب گردی

وب گردی