توفیق تامین امنیت مراسم نیمه شعبان نصیب نیروی انتظامی شده است

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: بخش مهم برگزاری مراسم نیمه شعبان در قم، تامین امنیت و ارائه خدمت به زائران مسجد مقدس جمکران بوده که این توفیق نصیب نیروی انتظامی شده است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین "رحیمیان" در دیدار جانشین فرمانده انتظامی استان قم، با بیان اینکه هر کجا خدمت به خلق باشد شیاطین هم آن جا حضور دارند، اظهارداشت: همه تمرکز شیطان بر روی انسان هایی است که در صراط مستقیم قرار دارند.

وی سپس تامین امنیت جشن بزرگ نیمه شعبان در قم را از محوری ترین موضوعات دانست و گفت: بخش مهم برگزاری مراسم نیمه شعبان، تامین امنیت و ارائه خدمت به زائران مسجد مقدس جمکران بوده که این توفیق نصیب نیروی انتظامی شده است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه ما نمی دانیم و نمی بینیم اما حُسن صاحب الزمان(عج) این است که هم می داند و هم می بیند، تصریح کرد: وقتی نیروی انتظامی تلاش می کند به طور قطع امام زمان (عج) زحمات را می بیند و بر درجات معنوی این نیرو افزوده می شود.

سرهنگ "صیاد درویشی"جانشین فرمانده انتظامی استان قم نیز در سخنانی، با بیان اینکه بر اساس تجارب سال های گذشته برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته، گفت: قبل از ایام نوروز جلساتی پیرامون این مراسم بزرگ در قم برگزار و هماهنگی های لازم انجام شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به تشکیل قرارگاه "حضرت قائم (عج)" توسط پلیس استان، افزود: در ذیل این قرارگاه، قرارگاه های فرعی شامل قرارگاه "عمار" در حوزه مبارزه با سرقت، "نصر" در حوزه ترافیک و آمد و شد، "ظفر" به عنوان قرارگاه تامین و پشتیبانی کننده ماموریت های پلیس در حوزه انتظامی، "ابوذر" به عنوان قرارگاه پلیس پیشگیری در حوزه انتظام بخشی و استقرار ایستگاه های انتظامی اطراف رینگ مسجد مقدس جمکران و محورهای مواصلاتی و "سلمان" در بعد اشرافیت بر پدیده های مجرمانه در سطح استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه امسال در این مأموریت خطیر یک هزار و 300 نفر نیروی کمکی در حوزه های مختلف ترافیکی، امنیتی و انتظامی به پلیس قم کمک می کنند، افزود: پیشگیری از سرقت اولویت اصلی پلیس بوده که علاوه بر گشت های فعال و انجام اقدامات تخصصی،10 پایگاه انتظامی، ترافیکی و عملیاتی نیز در نشان گاه هایی که از قبل تعیین شده برای پاسخگویی به نیازهای مردم فعال شده است.

سرهنگ درویشی تصریح کرد: اعتقاد داریم این چند میلیون زائری که به مسجد مقدس جمکران مشرف می شوند، سفیرانی هستند که باید خاطره خوشی از برخورد پلیس و سایر دستگاه های استان داشته باشند.

پایگاه خبری پلیس ایران 705

کد خبر: 936540

وب گردی

وب گردی