جشن نیمه شعبان در واحد بندر انزلی برگزار شد

مراسم ولادت با سعادت حضرت ولی عصر(عج) و روز معلم  در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی و با حضور سرپرست، اعضای هیات رئیسه،استادان ، کارکنان و جمعی از دانشجویان این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی اظهار کرد بخش عمده مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی مربوط به منابع درآمدی و بودجه ای می باشد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی برای برون رفت از مشکلات احتمالی پیش رو؛ برنامه ها و طرح های متعددی را مد نظر قرار داده است که یکی از مهمترین برنامه ها که می تواند در کوتاه مدت مثمرثمر باشد؛ افزودن و تقویت رشته ها و مقاطع تحصیلی می باشد.

این مسئول دانشگاهی اضافه کرد: به طرق مناسب و با روشهای کارشناسی شده درجهت تقویت رشته ها و مقاطع تحصیلی تلاش نماییم تا بتوانیم رسالت واقعی دانشگاه آزاد اسلامی که همانا آموزش، پژوهش و در نتیجه رفع مشکلات جامعه در حوزه های یاد شده می باشد را به انجام برسانیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی همچنین گفت: شاخص های کلان اقتصادی کشور بیانگر این است که بخش آموزش عالی در سال های پیش رو با مشکلاتی در حوزه مالی و بودجه ای مواجه خواهد بود، بنابراین با وجود مشکلات موجود نمی توانیم دست روی دست گذاشته و اقدامی صورت ندهیم، بلکه باید با حداقل امکانات موجود؛ در جهت رشد و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی تلاش نماییم و در این مسیر نیازمند تعامل و همکاری استادان این واحد دانشگاهی به ویژه در رشته های فنی مهندسی هستیم.

حسین شریفی در پایان ازاستادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی درخواست نمود تا طرح ها و ایده های خود در زمینه راه اندازی شرکت های دانش بنیان را ارائه نمایند تا به این ترتیب بخشی از مشکلات این واحد دانشگاهی مرتفع گردد.

گفتنی است دکتر رامین شعبانی ، عضو هیات علمی و دانشیار گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت سخنران ویژه این مراسم بود.

در پایان این مراسم از ۶ تن از استادان برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی تجلیل شد.

کد خبر: 936568

وب گردی

وب گردی