اخبار نگران کننده خونه به خونه/از قبل بازنده اند؟!

خونه به خونه‌ی بابل تیم پرحاشیه‌ی فینال جام حذفی ایران محسوب می‌شود و اکنون با اتفاقاتی عجیب پا به بازی فینال خواهد گذاشت.

به گزارش ایسکانیوز،خونه به خونه بابل بعد از اینکه در دستیابی به جواز صعود به لیگ برتر تنها به دلیل تفاضل گل ناکام ماند، از حضور در فینال جام حذفی انصراف داد تا عجیب‌ترین خبر و حاشیه سال را به خود اختصاص دهند.

هر چند آنها در ادامه اعلام کردند به پاس اینکه این جام به نام شهدا نامگذاری شده از تصمیم خود بازخواهند گذاشت و در این بازی حاضر می‌شوند اما اکنون با مصائب بزرگی مواجه هستند.

ناصر سالاری که در بازی مقابل برق شیراز دچار مصدومیت شده بود و راهی بیمارستان شد، به این دیدار نخواهد رسید تا آنها در کلیدی‌ترین پست خود با مشکل بزرگی مواجه شوند. فرشاد فرجی، مدافع باتجربه خونه به خونه نیز دیگر بازیکنی است که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم در شرایط فعلی نیست و تلاش کادرپزشکی و خودش برای دستیابی به مجوز حضور در این جدال ادامه دارد و البته با توجه به فاصله کم تا این دیدار بعید به نظر می‌رسد.

این مصدومیت‌ها البته تمام مشکلات خونه به خونه برای حضور در فینال جام حذفی نیست. آنها روح الله باقری و مهدی خیری را نیز به دلیل محرومیت در اختیار ندارند.پیش از این نیز اعلام شده بود سجاد عاشوری، مهدی حنفی و حمید دیوسالار جزو بازیکنان مصدوم این تیم هستند که در بازی حساس مقابل استقلال غایب خواهند بود.

کد خبر: 936583

وب گردی

وب گردی